garny95 schreef:ik weet niet of er op die stal veel met slof gereden wordt, vaak is het een gewoonte die er bij iedereen gewoon inzit en normaal bevonden wordt, maar dat is het zeker niet, je doet je paard er op deze manier geen plezier mee. Let ook op je houding en je wat strakke handen en niet naar beneden of opzij kijken dat werkt alleen maar verstorend voor het balans van je paard. Volgens mij is er genoeg gezegd, ik hoop gauw andere mooi foto's te zien van jou en je paard waar wat leuker commentaar op gegeven kan worden. Succes verder.
dankje hier heb ik wat aan bedankt!
ik moes er mee beginnne omdat mijn paard niet te handhave was zonder slof en sinds dien rijden we er mee en ik was het nu afgelopen mnd zat en heb hem der afgehalt en ik heb hem weggegooit !

:D ja nu aline weg is kan niemand haast bijna foto´s maken omdat ik der altijd ben als er niemand is , maar ik heb volgende week zaterdag wedstrijd , haa gaat nu echt beter met die vanmij , daarom zeg ik hou na 27 april mijn topic En als kop My First Game ! ind egaten wan tzo gaat die hete n!:D:D:D komme allemaal foto´s op van nu
Overigens vind ik het wel een heel gaaf beesie!