En zo boos kijk je nou ook weer niet

Heel mooi stel zijn jullie! Veel plezier nog metz'n 2e!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VivaLaVida schreef:Wow dat contrast-plaatje.. gatsie zeg!(die ander dan he)
ziet er echt top uit zegvooral die Sb foto, moet je kijken hoe super recht hij boven zijn paard zit. tegenovergestelde van al die ruiters die scheef aan hun paard gaan hangen
alleen mag wouter wel wat blijer kijken, haha :D
edit: haha ben ik weer niet de enige die dat zegt.. moet ik weer nieuw commentaar gaan verzinnen!!! hahaha!
talented schreef:Uitslag weet ik niet precies, eerste proef 59,...% en de tweede proef iets minder. Was 8e en 13e van de 23. Hij maakte nog wat foutjes in de proef, die je je op een selectie wedstrijd zeker niet kunt veroorloven. Ik rij hem nu een maand of 7/8 en we zijn tevreden over hoe hij vooruit gaat.
talented schreef:VivaLaVida schreef:Wow dat contrast-plaatje.. gatsie zeg!(die ander dan he)
ziet er echt top uit zegvooral die Sb foto, moet je kijken hoe super recht hij boven zijn paard zit. tegenovergestelde van al die ruiters die scheef aan hun paard gaan hangen
alleen mag wouter wel wat blijer kijken, haha :D
edit: haha ben ik weer niet de enige die dat zegt.. moet ik weer nieuw commentaar gaan verzinnen!!! hahaha!
Ik vind dat er zelf juist altijd storend uitzien, als iemand zit te lachen op zijn/haar paard tijdens een proef. Dat oog zo geforceerd dan! Ik moet alleen inderdaad wat normaler kijken, trek behoorlijk rare gezichten!
_Celien schreef:Ik vind het een mooi beestje, heb verder geen commentaar erover. Alleen dat je op sommige momenten iets meer mag toestaan, vooral als je uit een oefening komt.
Ik stoorde me wel aan het volgende:talented schreef:Uitslag weet ik niet precies, eerste proef 59,...% en de tweede proef iets minder. Was 8e en 13e van de 23. Hij maakte nog wat foutjes in de proef, die je je op een selectie wedstrijd zeker niet kunt veroorloven. Ik rij hem nu een maand of 7/8 en we zijn tevreden over hoe hij vooruit gaat.
En dan met name het stukje dat je zegt HIJ maakte nog wat foutjes... Je had moeten zeggen ik heb hem de vaardigheden nog niet bij kunnen brengen om die kleine foutjes weg te werken. een ruiter/amazone maakt fouten een paard niet!
Maar goed dat is mijn mening!
Beaux schreef:Dat vind ik nou een beetje muggenziften hoor @Celien. Nu ik er nog eens over nadenk vind ik het zelf heul veul muggenziften.
En wat gekke bekken trekken betreft: ik zag de foto's die gemaakt waren op mijn laatste wedstrijd. Niet normaal wat ik met mijn gezicht doe!!
Maar Wouter, we zijn in goed gezelschap hoor, Hans Peter Minderhoud staat er ook altijd leuk op maar niet heus!
_Celien schreef:talented schreef:Hij maakte nog wat foutjes in de proef, die je je op een selectie wedstrijd zeker niet kunt veroorloven.
En dan met name het stukje dat je zegt HIJ maakte nog wat foutjes... Je had moeten zeggen ik heb hem de vaardigheden nog niet bij kunnen brengen om die kleine foutjes weg te werken. een ruiter/amazone maakt fouten een paard niet!
duChambre schreef:wauwsdat ziet er mooi uit. super plaatje van ruiter en paard.
commentaar hoef ik denk ik niet echt te geven, alleen 1 heel klein tipje;
koop misschien een andere broek? ik vind paardrijden ook leuk ja, maar zó leukdie vouw van je broek valt wel op