Mickey @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

__KELLY

Re: Op naar het Z!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 15:18

primagirl schreef:
Saul schreef:

Ik groei niet meer, ik word niet zwaarder, ik hinder hem niet, dus ik zie het probleem niet!

Smurfie, Hij is idd nog wat ieletjes, maar dat komt door de verhuizing, en een tijd terug is het niet zo goed met m gegaan, hij komt nu weer wat beter in zijn velletje!

Sterre2007
Ik ben nog nooit met m gestart!

Als je kijkt naar de foto's kijkt hij niet erg blij, bijna overal heeft ie z'n oren naar achter Lachen
Maar anders kunnen we dit beter via PB doen, ik wil je topic niet verpesten Lachen

Daar ben ik het ook niet mee eens, denk dat deze pony het makkelijk nog aankan. Niet iedereen mag meer dan 1 pony en als zei zegt dat deze gewoon niet meer weggaat?? en ik vind het nog een goede combi, Pony loopt ook heel goed onder haar dus ik zie het probleem niet helemaal. Ook vindt ik haar niet veel te groot ogen, een paard had mooier onder haar gestaan jaa maarja niet iedereen heeft een paard tot haar beschikking en als zei blij is met deze pony ?
Ik zie iig geen problemen.

Ik zou niet te veel op het commentaar in gaan dat je te groot zou zijn, jij weet zelf ook heel goed wat je pony wel of niet aan kan.

Verder vind ik het er echt heel goed uit zien zeg !! lekker ontspannen, lekker voorwaarts.
Op naar het Z lijkt me nog niet zo'n slecht iddee haha Tong uitsteken
Succes verder !

xAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 15:24

Ik vind dat de oortjes juist wel ontspannen zijn. Nagelbijten / Gniffelen
Ze zijn gericht naar de ruiter, dus daar luisterd hij/zij naar. Ja

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 15:42

TJONGE HE ZE WIL GEWOON FF WAT FOTO'S LAYEN ZIEN EN DAN METEEN AL DAT COMENTAAR OVER DER GWICHT METEEN!
zo dat wou ik ff kwijt!
saul ik vind het echt een super ontspannen plaatje om te zien, hoop dat je zo lekker door gaat en je hier niks van aantrekt.
succes

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 16:00

Ziet er super uit.
Ik zou zeker beginnen met een wedstrijd.
EN ik vind je helemaal niet te groot, je past er nog perfect op!
Groetjes
Plotie

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 16:12

Ik vind het een mooie combinatie Lachen Pony heeft een mooie uitstraling! Haha! Misschien voor het mooie een tikje te groot, maar zolang de pony er plezier in heeft, en de ruiter dat ook in de gaten houdt kan ik daar geen probleem in zien Lachen Succes! Lachen

Feroza_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 16:15

xAstrid schreef:
Ik vind dat de oortjes juist wel ontspannen zijn. Nagelbijten / Gniffelen
Ze zijn gericht naar de ruiter, dus daar luisterd hij/zij naar. Ja

Helemaal meeeens. Tegenwoordig kent men blijkbaar geen verschil meer in orenspel. Waarschijnlijk de penny teveel gelezen.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 16:28

Erg leuke pony, amazone zit er ook KEURIG op!!! Gauw starten zou ik zeggen!

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 16:42

Als je kijkt naar de foto's kijkt hij niet erg blij, bijna overal heeft ie z'n oren naar achter Lachen
Maar anders kunnen we dit beter via PB doen, ik wil je topic niet verpesten Lachen[/quote]

er bestaat toch veel flauwe kul rond die oortjes naar achteren hoor Tong uitsteken

de echte redenen dat een paard zijn oren naar achteren doet is om te horen wat er gevraagd wordt vanachter hem.
dit paardje is gewoon heel alert naar wat zijn ruiter vraagt.

een paard met de oren naar voren luistert naar iets dat voor hem gebeurd en dus niet alert is!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:06

Oren naar achteren en boos kijken? Heb je toevallig net fotos gewisseld laurie, want ik zie het niet Clown Jullie zijn heerlijk geconcentreerd bezig! Ik blijf genieten van je fotos, jullie zijn zo'n leuk stelletje samen, en altijd weer komen die eerste paar fotos van 'vroegah' weer in mijn hoofd langs.
Toppie, ga zo door! En eventueel ooit eens onderling een wedstrijdje starten, dan hoef je toch niet perse tussen de paarden of ziet ik dat verkeerd?

Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:11

leuke foto's en mooi paardje hoor !!

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:13

Meid jij moet op wedstrijd joh! Bloos! Dit ziet er toch gèweldig uit!!!

Matsjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:17

Mee eens!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:18

Past je zadel wel helemaal goed??
Op foto 2 en 3 komt hij van achteren een aardig eindje omhoog.

Voor de rest ziet het er goed uit hoor.....

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:21

Ik ga helemaal mee met __KELLY .
Pony loopt ontspannen, je hinderd hem niet...
Lekker blijven genieten! Als hij wat voller is, dan valt het al een stuk minder op. Ze ziet aan bouw van pony, dat deze zeker voller kan worden, dus ik zie geen problemen.
Vind hem een mooi beengebruik maken. Heb je nog foto's van de galop? Was daar wel benieuwd naar!
Stoere kleur manen Haha!

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:25

Verder Primagirl, weet niet waar jij het vandaan haalt dat de pony met de oren in de nek loop, maar dit paard loopt heerlijk ontspannen. Er zit nogal verschil tussen de houding van een paard waneer het nniet ontspannen zou lopen, dat zit het niet alleen in de oren Ja

TS veel plezier verder!

unica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:29

Vet Haha! Haha!
echt super mooi wauwiiee Knipoog
wat is die pony atletisch, echt wat een actie Knipoog
veel succes!!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 18:14

Norway_girl schreef:
Verder Primagirl, weet niet waar jij het vandaan haalt dat de pony met de oren in de nek loop, maar dit paard loopt heerlijk ontspannen. Er zit nogal verschil tussen de houding van een paard waneer het nniet ontspannen zou lopen, dat zit het niet alleen in de oren Ja

TS veel plezier verder!

Idd ik wil gerust eens een foto tonen van hoe een paard wel kijkt als hij boos is, of iets niet fijn vind en oren in de nek legt, dat is een heel ander beeld dan dit hier. Hier loopt hij juist heel fijn en aandachtig. Trouwens Saul even in je profiel gekeken. jullie hebben blijkbaar al een hele weg afgelegd samen. Als je hem in het begin zag en nu, je zou niet zeggen dat het een en dezelfde pony is Haha!

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 18:21

Wendy schreef:
Als je echt zo gek bent met je pony, dan zoek je een leuke bijrijder die lichter en kleiner is dan jijzelf.
Sorry hoor, maar dit kan echt niet meer.

Als de ts een bijrijder zou zoeken,dan zou ze gek zijn! Als je haar topic's wat volgt zie je toch (hopelijk) wel dat het een felle hufter kan zijn (druk ik me nog licht uit)
zet daar een klein kind op--ong 12jr,heb je dat liever(?) en hup daar gebeuren de ongelukken.

De ts is niet TE groot en ook absoluut niet TE zwaar,kijk eens goed om je heen,sommige rijden op'n shetlander en daar word weinig over gezegd en iedere keer als je Saul een foto topic opent begint het gemekker weer,dan de lengte,dan het gewicht,dan het zadel (die ze nieuw heeft gekocht,met de zadelpasservice erbij!)
Hebben we niks beter's te doen,dan zoveel af te kraken??
De pony heeft het prima naar de zin,anders liep hij niet zo netje's zonder hulpteugels
Als de ts te zwaar is en te lang dan liep Mick ook niet zo goed.

Saul,lekker door gaan met rijden en lessen en laat diegene maar lekker mekkeren (konden wel jaloers zijn......... Haha! ) want Mick loopt echt mooi en netje's.
Zeer zeker als je ziet hoe hij in het begin was.
Succes verder Pling

welmoedz

Re: Mickey @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 19:31

leuke pony!
ik vind het een fijn beeld geven Ja
achterhand zit er ook mooi onder.
het lijkt idd dat hij af en toe zijn hoofd kantelt
veel plezier er nog mee Ja

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-08 16:28

Brainless schreef:
Past je zadel wel helemaal goed??
Op foto 2 en 3 komt hij van achteren een aardig eindje omhoog.

Voor de rest ziet het er goed uit hoor.....

Ja hoor dat past helemaal perfect!

De fotos staat niet op volgorde, en na een tijdje rijden kroop mijn dekje in de kamer, waardoor het lijkt dat het zadel niet lekker ligt.

Kei bedankt allemaal Lachen

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 16:35

Achja,, we krijgen niet allemaal een duur paard van mammie of pappie onder ons hol geschoven he en als we te groot worden een 2de erbij Clown
Ik vind het er leuk en ontspannen uit zien en te groot.. nee hoor vind het nog makkelijk kunnen en je ziet duidelijk dat hij er geen moeite mee heeft.

En oren in de nek? Weet niet waar je het vandaan haalt maar dat zijn geconsentreerde oortjes. Anders heb ik een hele woeste pony Haha!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-08 16:37

Tiffany schreef:
Achja,, we krijgen niet allemaal een duur paard van mammie of pappie onder ons hol geschoven he en als we te groot worden een 2de erbij Clown
Ik vind het er leuk en ontspannen uit zien en te groot.. nee hoor vind het nog makkelijk kunnen en je ziet duidelijk dat hij er geen moeite mee heeft.

En oren in de nek? Weet niet waar je het vandaan haalt maar dat zijn geconsentreerde oortjes. Anders heb ik een hele woeste pony Haha!

Sterker nog ik heb hem helemaal niet van mammie en pappie gekregen Knipoog.
Heb hem vorig jaar zelf over gekocht, na hem een aantal jaar verzorgt te hebben.

Was toen 19 en net zo groot als ik nu ben, had ook net zo goed voor een andere kunnen gaan kijken.
Maar de liefde wint Haha!

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 16:39

Hi hi dat bedoel ik Haha!
Ik heb mijn shetter ook zelf gekocht en ook al rijd ik er niet op ben dolgelukkig met hem en hij gaat voor geen goud weg.
Maar dat zal diegene die zo zit te muggenziften niet begrijpen aangezien zij alleen rijd voor de winstpuntjes Knipoog

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 16:41

Zo groot vind ik jou niet op 'm!
Mooie pony! Lekker fel ding, of niet? Haha!

Jilly__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 16:41

Ik vind je niet te groot, vind het een fijn ontspannen beeld geven!