primagirl schreef:Saul schreef:
Ik groei niet meer, ik word niet zwaarder, ik hinder hem niet, dus ik zie het probleem niet!
Smurfie, Hij is idd nog wat ieletjes, maar dat komt door de verhuizing, en een tijd terug is het niet zo goed met m gegaan, hij komt nu weer wat beter in zijn velletje!
Sterre2007
Ik ben nog nooit met m gestart!
Als je kijkt naar de foto's kijkt hij niet erg blij, bijna overal heeft ie z'n oren naar achter
Maar anders kunnen we dit beter via PB doen, ik wil je topic niet verpesten
Daar ben ik het ook niet mee eens, denk dat deze pony het makkelijk nog aankan. Niet iedereen mag meer dan 1 pony en als zei zegt dat deze gewoon niet meer weggaat?? en ik vind het nog een goede combi, Pony loopt ook heel goed onder haar dus ik zie het probleem niet helemaal. Ook vindt ik haar niet veel te groot ogen, een paard had mooier onder haar gestaan jaa maarja niet iedereen heeft een paard tot haar beschikking en als zei blij is met deze pony ?
Ik zie iig geen problemen.
Ik zou niet te veel op het commentaar in gaan dat je te groot zou zijn, jij weet zelf ook heel goed wat je pony wel of niet aan kan.
Verder vind ik het er echt heel goed uit zien zeg !! lekker ontspannen, lekker voorwaarts.
Op naar het Z lijkt me nog niet zo'n slecht iddee haha

Succes verder !

Misschien voor het mooie een tikje te groot, maar zolang de pony er plezier in heeft, en de ruiter dat ook in de gaten houdt kan ik daar geen probleem in zien
Jullie zijn heerlijk geconcentreerd bezig! Ik blijf genieten van je fotos, jullie zijn zo'n leuk stelletje samen, en altijd weer komen die eerste paar fotos van 'vroegah' weer in mijn hoofd langs.
Dit ziet er toch gèweldig uit!!!