mijn kids met hun pony's opnieuw @work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

Re: mijn kids met hun pony's opnieuw @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 22:06

Kom dan met je eigen foto's.
Het zijn idd kinderen die aan het begin staan en moeten leren.
Hier zijn oudere en volwassene die veel ergere fouten maken.........Dat zeg ik!

En reacties zijn wel dom, als iedereen maar met de massa mee banketstaaf, terwijl ze zelf amper behoorlijk op een paard blijven zitten of kunnen rondsturen zoals het hoort. Het merendeel heeft niet het recht om te oordelen over anderen, daarom zeg ik dat!

Die zijn by the way, zelf soms maar een paar jaar ouder hoor.

LoisenLouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 08:19

leuke foto's sevke! heerlijk als je zo met je kids en pony's aan de gang kan!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 08:23

hoiii!!
leuke pony's!! en ook dat ze zoo aan het poetsen enzo zijn!
deze rij foto's vindt ik beter dan in het andere topic!
dit zit er vriendelijker uit!
en de kinderen hebben zo te zien plezier met de pony's!

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 10:36

Dank u, iedereen, voor jullie lieve berichtjes Haha! Ik hoop dat jullie op deze foto's kunnen zien dat pony's en kinderen gewend zijn om op een onstpannen en liefdevolle manier met elkaar om te gaan. Ik zal in de toekomst zeker nog meer foto's plaatsen van mijn toekomstige stuntteam (aiai, mijn moederhart...)

Aan alle anderen, die toch menen van een uitgesproken mening te moeten klaarhebben over één of twee foto's van een fout moment : gelukkig zijn jullie als Anky's geboren, hebben jullie nooit een pony in de mond gerukt of op een rug gebotst. Gelukkig hebben jullie nooit foute momenten of communicatiestoornissen met jullie paarden en gelukkig worden jullie paarden nooit eens boos en gaan ze nooit in het verzet Vork
Onze kinderen krijgen les van een goede instructrice, en leren westernrijden zoals het moet, nl LOSLATEN. Soms gaat er al eens iets fout, ja. Daarvoor zijn het kinderen en dieren. Het bit was mijn idee. Het werkte niet, dat heb ik trouwens direkt toegegeven, dus om daar dan 10 blz over door te gaan... Slapen

En ja, je kunt het mij ook aanwrijven dat ik beter representatieve foto's plaats, maar ik had dan ook gehoopt op tips van jullie... Knipoog

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 10:46

Sorry maar wat een kinderachtige reactie zeg van je.

Als je zelf even eerlijk naar bijvoorbeeld de foto's van het pelham bit kijkt zie je dat het bit absoluut niet geschitk is voor de combi ruiter en paard.

Als je dan zo kinderachtig gaat reageren zegt dat meer over jou dan over de mensen die het netjes hebben uitgelegd dat het niet kan gewoon zo.

Nogmaals vind dit topic een veel leuker beeld geven maar kan er echt met mn pet niet bij dat je zo reageert.

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 10:47

wat was de link van het vorige topic?

catalyst1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 10:54

Hoi
Ook ik had het andere topic gevolgt en genoot van het feit dat er tenminste iemand is die geen perfecte foto's durft te plaatsen.
Heerlijk om te zien dat een ander ook tegen de problemen aanloopt waar ik ook tegen aanloop.Daar kan ik weer een boel van leren.
De reacties waren voorspelbaar,vandaar dat ik nooit meer foto's plaats en slechts zelden een reactie.Maar ik moet nu wel even zeggen dat je het toppie doet.Mijn twee kinderen rijden ook,probeer ze ook het westerngevoel mee te geven.Ze zitten bij de ponyclub en krijgen "engels"les. Nou,wat ik daar allemaal voorbij zie komen .....maar dat geeft niet.Ik ben van mening dat iedere ouder het beste voor heeft met zijn of haar kind en inderdaad...kinderen en dieren,das best een lastige combinatie.
En daarnaast vind ik plezier en de manier waarop je het doet,veel belangrijker dan de prestatie die je neerzet.We hoeven niet allemaal een anky of een rieky young te zijn.
Ga gewoon zo lekker door, ik heb genoten en geniet nu weer van de foto's die je plaatst,hoop nog veel meer foto's te zien.
ps..ook wij maken vaak buitenritjes,net zoals voor een paard , is voor een kind een buitenrit lekker ontspannend en kunnen ze genieten van het gewoon lekker samen zijn met je dier.Ik neem ze mee aan een longeerlijn,maar het is hier dan ook erg druk,met verkeer dat echt niet oppast voor een 7 jarige spruit op een pony.Hoe jij het doet,kun je het beste zelf inschatten.
Misschien ook wel een leuk idee op een topic te plaatsen als een van de pony's weer eens op de voeten van mijn dochter gaan staan.Ik heb de ene pony nog nooit de andere pony horen uitmaken voor rotte vis,omdat dat zo zielig zou zijn.Inderdaad ,zowel kind als pony zijn echt niet zielig als er eens wat mis gaat.Een appeltje voor de pony en een snoepje voor het kind maken al een boel goed hahaha.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 11:03

@LADPR : Dat is geen kinderachtige reaktie. Ik heb al tig keer gezegd dat ik wel wat kan hebben. Ik heb al tig keer uitgelegd dat we het bit niet meer gebruiken. Ik heb al tig keer uitgelegd dat de kinderen les krijgen.
Toch blijven jullie maar hetzelfde herhalen. Ik ga er dus vanuit dat jullie allemaal perfekt zijn. Haha!
Trouwens, niet alle reakties van bokkers waren even netjes, hoor Clown

Ik plaats uitdrukkelijk een foto van een slecht moment, omdat ik ondervond dat we tegen een probleem aanliepen. Ik hoopte dat jullie mij bij dit probleem zouden kunnen helpen.

@Janne92 : hier de link van het andere topic.

[HAW] Mijn kids met hun pony's @ work

edit : zinnetje toegevoegd
Laatst bijgewerkt door sevke op 11-04-08 11:07, in het totaal 1 keer bewerkt

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 11:04

Ik vind dit echt leuke foto's, lekker ongedwongen met de ponies rijden. Zie ik liever dan dat ze al zo vroeg wedstrijdgericht bezig zijn!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 11:10

die pelham heeft er wel 15 hele minuten ingezeten hoor! Clown
pony vond het niet fijn, en het bit ging er uit. klaaaaar..
je moet toch wat proberen. de ene pony vind een dubbelgebroken niks en komt in verzet en wil dat gewiebel niet en de ander juist weer wel.
en aangezien ze toch western rijden met een los teugeltje vind ik dit een stuk minder schadelijk als die achterlijke pessoa bitten die je ziet met springen. (geen aanval op de mensen die het gebruiken overigens. voorbeeld)

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 11:13

Ik vind dat je erg vervelend reageert TS. Niet iedereen gaat het hele topic doorlezen en je hoeft echt niet alles 10x uit te leggen maar zeg dan dat iedereen zelf gewoon terug moet lezen.
Beetje kinderachtig om te zeggen dat iedereen die commentaar heeft zelf gelijk perfect is. HAW is voor tips en kritiek, dan ben je niet gelijk zelf geweldig als je kritiek uit op iemand anders omdat die het fout doet.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 11:19

OK, Sappos, dat is een goede tip Clown Ik werd gewoon het 100X opnieuw hetzelfde moeten uitleggen een beetje zat, dus misschien heb ik daardoor wat kort door de bocht gereageerd.

Ik ben nog altijd blij met jullie tips, hoor, begrijp mij niet verkeerd, maar het blijft op bokt wel een beetje wet dat de beste stuurlui nog altijd aan wal staan ! Hoeveel mensen zouden er niet gereageerd hebben op de shanks die gewoon geen flauw idee hebben van de werking daarvan, en het domweg vergelijken met een dressuurstang ? In Belgie zegt het spreekwoord : "ik zou ze allemaal geen eten willen geven" Haha!

btw : zouden we ons niet tot dit topic kunnen beperken ? reakties op het andere topic kunnen beter daar geplaatst worden, denk ik zo...

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 11:53

LADPR schreef:
Sorry maar wat een kinderachtige reactie zeg van je.

Als je zelf even eerlijk naar bijvoorbeeld de foto's van het pelham bit kijkt zie je dat het bit absoluut niet geschitk is voor de combi ruiter en paard.

Als je dan zo kinderachtig gaat reageren zegt dat meer over jou dan over de mensen die het netjes hebben uitgelegd dat het niet kan gewoon zo.

Nogmaals vind dit topic een veel leuker beeld geven maar kan er echt met mn pet niet bij dat je zo reageert.

Ik kan die reactie best snappen van Sevke. Ze had zelf ook door dat de pelham niet geschikt is, geeft dit ook toe en ze zegt dat het bit niet meer in de buurt van de pony komt en dan nog gaan mensen door met hameren over het bit. Sommige gaan zelfs zover om te zeggen dat haar kinderen totaal niet kunnen rijden en toch blijft ze rustig antwoord geven. Na 10 pagina's mag je best even stoom afblazen met zo'n reactie, m.i. Lachen

Maar goed ontopic: zoals ik op prairy al zei, deze foto's zien er leuker uit en ik vind je kinders echt super leuk bezig met de pony's. Vind dat schimmeltje echt een schatje.

Marlou89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 11:54

Ik heb het vorige topic ook bekeken en vond de reacties af en toe een beetje overdreven, maarja zo is bokt Duivel
Genoeg over dat vorige topic, het gaat nu om deze Knipoog

Overigens vind ik dat je kinderen er netjes opzitten zeker voor hun leeftijd! En dat het er allemaal erg vriendelijk uit ziet,
Ga vooral zo door zou ik zeggen, iedereen moet leren en sommige kunnen nog een voorbeeld nemen aan deze kinderen.
Wat een plezier straalt daar vanaf zeg! Lachen

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 12:54

danku ! Bloos

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 13:14

sevke schreef:
OK, Sappos, dat is een goede tip Clown Ik werd gewoon het 100X opnieuw hetzelfde moeten uitleggen een beetje zat, dus misschien heb ik daardoor wat kort door de bocht gereageerd.

Ik ben nog altijd blij met jullie tips, hoor, begrijp mij niet verkeerd, maar het blijft op bokt wel een beetje wet dat de beste stuurlui nog altijd aan wal staan ! Hoeveel mensen zouden er niet gereageerd hebben op de shanks die gewoon geen flauw idee hebben van de werking daarvan, en het domweg vergelijken met een dressuurstang ? In Belgie zegt het spreekwoord : "ik zou ze allemaal geen eten willen geven" Haha!

btw : zouden we ons niet tot dit topic kunnen beperken ? reakties op het andere topic kunnen beter daar geplaatst worden, denk ik zo...

Wij zeggen 'je zou ze de kost moeten geven' Knipoog

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 13:32

ik ben het helemaal eens met marlou89
ik volg nog wel ff Knipoog
ook hoe die kids op deze foto's met de pony's omgaan is top!
plezier hebben is ook belangrijk op die leeftijd.
juliie kiezen voor western rijden... en andere voor Anky of Jeroen Dubbeldan etc.. zo te noemen even...
ze hebben allemaal plezier! Toch?? Clown

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 13:47

Geweldig leuke foto's!
Hoe die kinderen erop zitten, dat is gewoon al hartstikke goed voor die leeftijd hoor, zo vol vertrouwen.

Pfff en dat andere topic... Ik heb hoe dan ook respect voor je! Je durft je fouten toe te geven, dat durven er niet veel hoor!

dagmarS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 16:02

leuke pony`s
Laatst bijgewerkt door dagmarS op 11-04-08 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

dagmarS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 16:02

het ziet er leuk uit hoor~!

Esly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 16:06

kijk Haha!
dit vind ik er leuk, verantwoord uitzien!
geweldig! 8)
meer kan ik niet zeggen.
Veel succes!

ryannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 17:19

Sevke jij hebt wel geduld hoor met alles 100 keer uitleggen Lachen
Denk dat al heeeeel wat mensen die zulke reacties hadden gekregen ontzettend boos werden of helemaal niet meer reageerden...
Volgens mij moet je punt nu wel een x duidelijk zijn toch!
Foto's zien er leuk uit!

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 17:23

Dank u ryannuh. Ik heb ook erg veel geduld met kinderen en dieren Clown Haha!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 17:25

goh en nu niet 100 pages vol met hetzelfde : wat ziet het er leuk uit

valt me tegen,afzeiken kan bokt wel, maar positief doen is lastiger Knipoog

oke gekkigheid op n stokje, het ziet er echt goed uit, vele beter dan de vorige foto's
Ja

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 18:01

Ik vind het leuke foto's geworden! Beter dan die eerste serie he? Knipoog Clown
Leuke pony's ook! Knipoog