Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik hoop dat jullie op deze foto's kunnen zien dat pony's en kinderen gewend zijn om op een onstpannen en liefdevolle manier met elkaar om te gaan. Ik zal in de toekomst zeker nog meer foto's plaatsen van mijn toekomstige stuntteam (aiai, mijn moederhart...)
Ik werd gewoon het 100X opnieuw hetzelfde moeten uitleggen een beetje zat, dus misschien heb ik daardoor wat kort door de bocht gereageerd. 
LADPR schreef:Sorry maar wat een kinderachtige reactie zeg van je.
Als je zelf even eerlijk naar bijvoorbeeld de foto's van het pelham bit kijkt zie je dat het bit absoluut niet geschitk is voor de combi ruiter en paard.
Als je dan zo kinderachtig gaat reageren zegt dat meer over jou dan over de mensen die het netjes hebben uitgelegd dat het niet kan gewoon zo.
Nogmaals vind dit topic een veel leuker beeld geven maar kan er echt met mn pet niet bij dat je zo reageert.

sevke schreef:OK, Sappos, dat is een goede tipIk werd gewoon het 100X opnieuw hetzelfde moeten uitleggen een beetje zat, dus misschien heb ik daardoor wat kort door de bocht gereageerd.
Ik ben nog altijd blij met jullie tips, hoor, begrijp mij niet verkeerd, maar het blijft op bokt wel een beetje wet dat de beste stuurlui nog altijd aan wal staan ! Hoeveel mensen zouden er niet gereageerd hebben op de shanks die gewoon geen flauw idee hebben van de werking daarvan, en het domweg vergelijken met een dressuurstang ? In Belgie zegt het spreekwoord : "ik zou ze allemaal geen eten willen geven"
btw : zouden we ons niet tot dit topic kunnen beperken ? reakties op het andere topic kunnen beter daar geplaatst worden, denk ik zo...