Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ga zo door, dan lukt het wel met hem op wedstrijd! 

thessashelly schreef:Pfffff wat een gezeur zeg.. Zelf kunnen jullie het zeker allemaal beter met die bandages enzo?![]()
Dus omdat hij het eng vond gelijk maar niet meer mee gaan rijden? Wat een onzin!!!
Ginny, ik vind het echt een stoere pony! Je hebt hem echt lekker aan het lopen.. EN een super mooi setje.. Veel succes nog, maar dat gaat zeker lukken denk
Hij loopt netjes. Succes in de B!
daar kan geen kwpner tegenop!!
Chrisje92 schreef:thessashelly schreef:Pfffff wat een gezeur zeg.. Zelf kunnen jullie het zeker allemaal beter met die bandages enzo?![]()
Dus omdat hij het eng vond gelijk maar niet meer mee gaan rijden? Wat een onzin!!!
Ginny, ik vind het echt een stoere pony! Je hebt hem echt lekker aan het lopen.. EN een super mooi setje.. Veel succes nog, maar dat gaat zeker lukken denk
Hier wil ik toch nog wel even op reageren. Sommige mensen geven alleen maar hun mening en leggen die uit. Waarom is dat dan meteen gezeur?
Ik vind het er heel goed uit zien, Charlie is echt heel mooiHij loopt netjes. Succes in de B!
) Wel moet je een beetje opletten dat bij het wijken niet teveel de achterhand eerst gaat
Maar dat kan natuurlijk ook even momentopname zijn.

oke ga ik opletten, ik had eigenlijk meer de gevoel dat zijn voorhand alleen maar wat deed
alleen zijn neusriem is op de laatste gaatje dus dat hangt er nog uit
verder heeft hij alleen en borstuig om
Helemaal super! Rijden ziet er ook goed uit, gaat helemaal goedkomen als jullie wedstrijden gaan rijden! 
GinnyBanshee schreef:haha er is geen hulpteugelalleen zijn neusriem is op de laatste gaatje dus dat hangt er nog uit
verder heeft hij alleen en borstuig om
![]()
hij is een kruising tussen en fries en halflinger/fjord.
bedankt voor de leuke reacties
.
Ik denk dat hij zijn kleur van zijn vader heeft gekregen, *fries*.