LA Goed gekeurde dekhengst @work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

zap

Re: LA Goed gekeurde dekhengst @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 16:41

ShannaY schreef:
Leuk paard, maar kropt zich erg op, en loopt achter de teugel!

Het enige wat mij verbaasd, van deze stal, kwa papier etc komen er vrij goede paarden, (of ze wel of niet iets mankeren, geen idee), maar als het zulke goede paarden zijn, waarom zitten er dan geen goede ruiters op? Ik kan me niet voorstellen dat een ruiter (of anderen die ik van jvh voorbij heb zien komen) die paarden voorrijd voor de koper.. dan had ik namelijk al afgehaakt!

Knap dat jij rijkwaliteiten van de ruiter aan de hand van foto's kan zien!! Het blijven momentopnames... Daarnaast kan een ruiter misschien niet als Anky op zijn paard zitten, maar wel een paard goed voorbrengen Knipoog

Een prachtpaard zeg!

jolly_renske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 20:42

[quote="zap
Knap dat jij rijkwaliteiten van de ruiter aan de hand van foto's kan zien!! Het blijven momentopnames... Daarnaast kan een ruiter misschien niet als Anky op zijn paard zitten, maar wel een paard goed voorbrengen Knipoog

Een prachtpaard zeg![/quote]

hier ben ik het mee eens.
ik zeg echt niet dat ik een goede ruiter ben.
maar op elk paard zit ik anders, en rijd ik anders.
het is maar net of je een klik hebt met het paard.
en milou(louskeh) is niet zo'n type die echt meteen op elk paard stapt(niks stoms mee bedoeld hoor milou) Knipoog
je wil niet weten hoe milou soms rijd.
ze kan bij bijna elk paarden de goede gangen er uit krijgen.
en dat is iets wat mij weer niet altijd lukt Clown
dus ik vind het gewoon nergens op slaan dat Shannay zegt dat de kwaliteit van de ruiters niet goed is.
maarja,, ieder weer zijn eigen mening. Clown

joycekuif

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 20:45

Leeuk paard!

probeer alleen je handen meer bij elkaar te houden. en je hakken uit te drukken!
voorderest ziet het er netjes uit!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 21:05

Het is een leuk paard, en ik kan het niet helpen, maar vind het toch ook vreemd dat een dergelijk paard terecht komt bij een stal als JvdH en niet bij een gerenomeerde handelsstal, die bekend staat om kwaliteit en geld....

Bovendien zegt het toch nogal wat dat veel van de mensen uit de buurt met een grote boog om JvdH heen rijden als ze op zoek zijn naar een goed, eerlijk, gezond paard.

valiantS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 21:09

Mooi paard zo op het eerste oog.........maar sorry vind jullie geen mooie combinatie Bloos

En ook mijn ervaringen met deze handelsstal zijn niet best en dan druk ik me nog zacht uit.
Dit zijn recente ervaringen , natuurlijk hebben ze ook duurdere paarden staan , maar of
deze paarden het geld ook waard zijn ????

_Celien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 21:19

Louskeh en Jolly_Renske... Jullie hebben geen idee waar jullie het over hebben. Voor jullie is Dirk erg oké, maar ondertussen nemen jullie het zo aan als hij zegt ja dat dier komt van een handelsstalletje of wat dan ook maar ondertussen hebben jullie gen idee wat het verleden is van de paarden die daar verkocht worden. Ken jullie Wandelero nog, die OWWWzo goede Krack c ruin van Flemmingh en Ferro.... klinisch en rontgelogisch goedgekeurd, MOOI niet dus. Een hartruis, vergrote voedingskanalen, OCD vorming en een chip van 8mm alles erop en eraan. En dan vervolgens zeggen dat het een fantastisch paard is. Maar hij komt bij Fokker VALK vandaan, menig mens die bekend is in de paarden sport weet dan ook dat die meneer paarden fokt en africht voor onder andere Anky van grunsven.. Die paarden gaan niet weg voor een zacht prijsje. Hoe komt dat paard bij JvdH terecht, nou heel simpel Valk kocht hem van de fokker, niet wetend wat hij mankeerde, verkocht hem door aan een Grand Prix ruiter nadat zijn mankementjes aan het ligt kwamen, die Grand Prix ruiter had zogenaamd geen klik met het dier ( NEE HET PAARD IS DAAR KREUPEL GERAAKT ) vervolgens gaat het paard een aantal weken op rust en Dirk koopt hem....... Hej en dan komt er een prijs van 7500 euro tot stand. WIL IK ABSOLUUT ZEGGEN DAT HET EEN GEWELDIG DIER WAS OM TE RIJDEN, maar hij had geen lange levensduur. En alsjeblieft bespaar me je tegenwoord, want ik weet precies hoe het zit daar.
En Dirk weet ook donders goed dat ik dat van hem weet!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:56

Juist, laten we even reeel blijven.. Je zet toch niet van die jonge meiden op zulke goede paarden? Dan ben je toch als de doods dat ze hem/haar verkeerd rijden... of de vernieling in rijden..

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:59

Sorry hoor dit is een HAW topic geen topic over wie wel of geen goede ervaringen heeft met jansen van den hout.
Ik zou zeggen back on topic!

sharir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 11:02

ShannaY schreef:
Juist, laten we even reeel blijven.. Je zet toch niet van die jonge meiden op zulke goede paarden? Dan ben je toch als de doods dat ze hem/haar verkeerd rijden... of de vernieling in rijden..

marco kwam daar ook vandaan. Ik ben netjes geholpen. alleen jammer dat ik geholpen ben door gewoon een meisje die graag op de knollen reed. tjah toch maar voor laten rijden.
Het gaat erom wat je zelf van een paard vind. na 10 minuten ben ik er zelf opgekropen.
Er was een enorme klik jammer dat hij ziek was. Wat dirk overigens zelf ook niet kon weten.
Je moet er gewoon doorheen kunnen kijken wat iemand anders met een paard doet en wat je erzelf uit kan halen.

het lijkt mij als er een zz ruiter op rijd die alles uit de kast kan halen het als een bom neerkomt als ze zelf gaat en je krijgt het er niet uit. het plaatje lekker maken maar zelf lukt het niet.

Doinkk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 11:58

Wauww,
Ziet er goed uit!
Leuk dier!

En hou Alsjeblieft op dit topic te vergallen, Jeeh Scheve mond .

Skip_Bo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 13:11

Wat een lékkerding zeg! Vingers aflikken
Dat achterbeen & die 1 na laatste foto! Bloos Wat een HEERLIJK beest! Echt waar! Cool

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 13:30

Ik ga niet het het hele topic doorlezen. Maar ik zie dat je een cap op hebt OK dan! Super!! Ik heb wel een topics gezien dat je dat niet had.

Over het paard. Vind het een superdier om te zien. Ruim in zijn gangen. Lijkt wel klein.

Probeer het dier iets naar boven te rijden, hij lijkt te kruipen achter de teugel. Verder mag je er best wat "trotser" en verwaander opzitten. Je zakt ik elkaar. Probeer je benen op de goede plaats te houden.

Verder lijkt het zadel mij ook een beetje aan de te krappe kant.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 19:55

Moderatoropmerking:
Ik lees hier een flink aantal reacties die helemaal niets met het rijtechnische commentaar op de foto's van doen hebben.
HAW is alleen (!!!) bedoeld voor rijtechnisch commentaar, niet voor discussies over handelsstallen en allerlei ander offtopic gedoe.
Daarom hierbij het verzoek om alleen nog ontopic te reageren.