Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
VValar schreef:Zelfs de 'gevorderden' zullen moeite hebben om het landelijk niveau B/L te halen.

Blijkt het dat het paard echt niet tegen verschillende ruiters kan, worden ze vaak aangeboden als lease paard, zodat ze toch een 'eigen' baasje krijgen 
En beide liepen al geruime tijd mee in de manegelessen, Huug zeker al een jaar of 4 
De grote zwarte Lizzy is trouwens een echt 'beginners' paard... en ook die loopt toch zeker niet verkeerd? 

VValar schreef:Helaas is het zo dat de instructie op maneges vaak ook het niveautje L nooit zijn ontstegen. En zo is de cirkel rond

) 

en helemaal mee eens...
.
.
Suusje92 schreef:Machtig mooi paard jammer dat hij manegepaard word had je nog leuk mee kunnen rijden in b en l1 wedstrijden

_lies_ schreef:Mensen, dit was een leuke verrassing voor iemands verjaardag.
Maar natuurlijk moet er weer een hoop commentaar worden gelevert op een manege die jullie nieteens kennen.
Ik vind het echt een heel mooi paard en hij loopt ook geweldig!
Op sommige foto's krult hij zich inderdaad wel een beetje op, maar ik las al dat het de keer erna beter ging!
Mooi setje
Ktje schreef:Ziet er echt leuk uit linds. In real life vind ik zijn hoofd wat klein in verhouding met zijn lijf, maar met die knotten in ziet hij er echt super uit en met jou erop helemaal!!

(echt zo'n buikje, bijna geen voorplukje meer enz)