Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

willemlover schreef:zoal pinuts zegt ze zijn niet van porselijn
Fellpony schreef:Mijn beugels zijn echt mijn maat!
Fellpony schreef:Er is geen reden voor de deken, gewoon voor de show. En omdat hij een beetje nat was geworden door de sneeuw.
Sientje schreef:Fellpony schreef:Er is geen reden voor de deken, gewoon voor de show. En omdat hij een beetje nat was geworden door de sneeuw.
Aha, ok. Pas wel op dat 'ie op een gegeven moment niet op een punt van de deken gaat staan, heb dat ooit eens behoorlijk mis zien gaan. Verder: heb je zelf nog een keertje naar die wijkfoto gekeken en begrijp je m'n commentaar hierop?
En met die punten zal ik goed op letten Fellpony schreef:Mijn beugels zijn echt mijn maat!

willemlover schreef:weetje? ik ben ook een heletijd doorgereden op mijn shet todat ik zelf doorhad dat het echt niet meer kon. hij had er geen plezier meer aan en ik ook niet. ik ben gestopt het was moeilijk. ik heb toen mij zusje op hem laten rijden en buurmeisjes enz. ik heb het geaccepteerd. maar dit allen omdat hij (shetlander) het niet meer leuk vond. en toen ging het bij mij niet meer goed voelen. als je houd van je shet en je kan goed met hem omgaan dan voel je vanzelf wanneer het niet meer kan. dus ik denk dat de TS hier het best over kan oordelen en dat wij dat niet kunnen doen via een paar foto's.
polly_hvj schreef:willemlover schreef:weetje? ik ben ook een heletijd doorgereden op mijn shet todat ik zelf doorhad dat het echt niet meer kon. hij had er geen plezier meer aan en ik ook niet. ik ben gestopt het was moeilijk. ik heb toen mij zusje op hem laten rijden en buurmeisjes enz. ik heb het geaccepteerd. maar dit allen omdat hij (shetlander) het niet meer leuk vond. en toen ging het bij mij niet meer goed voelen. als je houd van je shet en je kan goed met hem omgaan dan voel je vanzelf wanneer het niet meer kan. dus ik denk dat de TS hier het best over kan oordelen en dat wij dat niet kunnen doen via een paar foto's.
Dat eerste ocer het stoppen, heb ik ook meegemaakt, ik had fotos op vbokt geplaatst en kreeg veel commentaar, later ging ik bij beseffeen dat het niet goed was, maar dat is ff offtopic

Lekker manenbos!

(vooral de berichten op de eerste pag.) willemlover schreef:ja maar dat proberen de andere ook. maar laatmaar, we moeten ontopic blijven.