Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PolosportJ schreef:Dat is echt een taboe hoor.... dat je paard ontspannen is als je hem met losse teugeltjes rijdt...
Melanie2 schreef:PolosportJ schreef:Dat is echt een taboe hoor.... dat je paard ontspannen is als je hem met losse teugeltjes rijdt...
Nee dat snap ik, maar er word gezegd dat hoofdstel is heel erg streng. Maar zo gebruikt zij hem niet. Dat is wat ik zeg..
love_plien schreef:Als ik in je profiel kijk zie ik toch zeker ook 'relaxte' foto's van het rijden met bit. Ik heb zeker ook wel zo'n foto als die je hier geplaatst hebt, maar zo heeft iedereen wel van dat soort foto's toch...

love_plien schreef:Als ik in je profiel kijk zie ik toch zeker ook 'relaxte' foto's van het rijden met bit. Ik heb zeker ook wel zo'n foto als die je hier geplaatst hebt, maar zo heeft iedereen wel van dat soort foto's toch...

lotteluvah schreef:love_plien schreef:Als ik in je profiel kijk zie ik toch zeker ook 'relaxte' foto's van het rijden met bit. Ik heb zeker ook wel zo'n foto als die je hier geplaatst hebt, maar zo heeft iedereen wel van dat soort foto's toch...
Sorry dat ik het zeg maar dan weet ik niet wat jij relaxt vind
De pony loopt daar ook veel korter dan nu.
PolosportJ schreef:Als een pony uit elkaar loopt en de teugels los gelaten worden, wil echt niet zeggen dat de pony ontspannen is! Ook op deze foto's duidt dat de pony gespannen is (oren, rug wegdrukken etc). En ik zeg echt niet dat dat door de ruiter komt hoor, want je zit er keurig op. Niets wijst op deze foto's dat je je pony tegenwerkt of iets dergelijks. Daarom zou bijv. pijn en/of blokades in de rug misschien een oorzaak kunnen zijn.
?