Ah wat een leuke foto's Marije!!Jullie blijven een super leuke combinatie! Ik wil Wisky ook snel in het echt ontmoeten, dus moeten maar snel een meeting doen mét paarden!! Hoe gaat het met je armpje, mag je gips er al bijna af?!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ah wat een leuke foto's Marije!!0Dessie0 schreef:Wiskyyy!Ah wat een leuke foto's Marije!!
Jullie blijven een super leuke combinatie! Ik wil Wisky ook snel in het echt ontmoeten, dus moeten maar snel een meeting doen mét paarden!! Hoe gaat het met je armpje, mag je gips er al bijna af?!

loezke schreef:ik vind het er goed uit zien hoor marije, jullie hebben nog wel wat te oefenen maar zo te zien ben je op de goede wegje bent een doorzetter hoor, met een gebroken arm doorrijden, eraf vallen en weer opstappen en doorgaan! succes met rijden verder
Ja dit was eerste keer sinds 1 jaar tijd dat ik weer spring ofzo

amber_steph schreef:mooie foto's hoor marije... je bent echt doorzetter
Maar als je niet doorzet kom je ook niet ver
ReJo schreef:Ziet er wel goed uit, leuke pony
alleen beetje raar, toen ik mijn arm had gebroken ging ik dood van de pijn en jij kan gewoon knijpen in je teugels e.d.

ReJo schreef:Weetje wel zeker dat hij gebroken is dan?
Volgensmij doet het kei pijn als je een gebroken arm hebt en dan gaat paardrijden..
ik moet er wel bij zeggen ( bij mij was hij op 2 plaatsen gebroken )
en maar op 1 plaats. loezke schreef:ik vind het er goed uit zien hoor marije, jullie hebben nog wel wat te oefenen maar zo te zien ben je op de goede wegje bent een doorzetter hoor, met een gebroken arm doorrijden, eraf vallen en weer opstappen en doorgaan! succes met rijden verder
Naomi_Star schreef:loezke schreef:ik vind het er goed uit zien hoor marije, jullie hebben nog wel wat te oefenen maar zo te zien ben je op de goede wegje bent een doorzetter hoor, met een gebroken arm doorrijden, eraf vallen en weer opstappen en doorgaan! succes met rijden verder
Hier sluit ik me bij aan!

Zoë_Iris schreef:haha ik heb precies hetzelfde als REJO, maar gelukkig heb jij geen pijn!
Verder ga ik helemaal met lotte en loes mee, lekker door blijven oefenen, bikkeltje
Ja mischien ga ik ook een keertje oefenspringen

BianCatjee schreef:Heey Marije,
ziet er weer super uit
lastig hè zo'n arm in het gips![]()
ik weet hoe het is.. ben blij dat het er bij mij alweer 2 maanden af is
succes met je arm en veel plezier met Wisky
maar dat lukt wel denk ik haha
xxx bianca

!
x_tico schreef:Ziet er goed uit hoor, wisky is echt een leuk ponytje!
Beterschap met je arm

Tass schreef:Gave foto's joh
Wat super
We komen er wel

liz schreef:Zozo!
Leuke foto's!
ziet er leuk uit!
en wat heeft wiskey toch een leuk koppie (A)
Armani88 schreef:heb je die gebroken arm gekregen van het rijden of had je dat al ??
leuke pony hoor !!
Daardoor wel een gebroken arm