Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Silence schreef:En toch vind ik dat ieder paard liefde nodig heeft en een eigenaar die van hem/haar houd.
En niet op jouw manier, ik hecht me toch niet, want ze gaat toch weer weg![]()
Dat vind ik een verkeerde instelling als je aan een eigen paard begint.
Een paard is een levend dier, dat heeft dat gewoon nodig.
risje schreef:@patty:
Mooi paard patty, denk dat het wat rijden betreft wel goed komt.
Zadel zou ik toch echt nogmaals naar laten en laten vervangen.
Kun je anders niet van iemand een zadel lenen wat wel goed past?
Snap je reden helemaal hoor, maar neem aan dat je ook niet wilt ze een blessure oploppt door een slecht passend zadel;-)....
Wat betreft rijden in de wei me een andere pony erbij, gewoon blijven doen hoor. Jij kent de situatie bij jullie en weet dat het kan. Wanneer de wei groot genoeg is zie ik dan geen probleem.
Doe het hier zelf ook wel eens, staan dan zelfs twee pony's erbij. Ook nooit problemen gehad, het kan dus wel degelijk;-)
Silence schreef:Natuurlijk kan dat wel.
Maar Patty heeft ontzettend duidelijk gemaakt zich niet te gaan hechten aan dit paard.
In mijn ogen leef je dan toch op een bepaalde afstand van dit dier en dat lijkt mij ten kosten gaan van de liefde die je geeft.
Silence schreef:Patty is er stellig van overtuigd dat dit niet gebeurd.
Dat kan ze heel goed zegt ze.....ze hecht zich er niet aan omdat ie toch weer weg gaat.
En dan ben ik het dus helemaal eens met Pashon. Dan ontbreekt er iets wat het paardje o zo nodig heeft.
sologirl schreef:Silence schreef:Patty is er stellig van overtuigd dat dit niet gebeurd.
Dat kan ze heel goed zegt ze.....ze hecht zich er niet aan omdat ie toch weer weg gaat.
En dan ben ik het dus helemaal eens met Pashon. Dan ontbreekt er iets wat het paardje o zo nodig heeft.
Laat de ts het alsjeblieft zelf zo duidelijk zeggen zeg.. Weet jij veel naar wat voor een ander baasje TS opzoek gaat! Als je een leuk bod op je paard krijgt kan je dat niet vaak weigeren.. Das bij ons thuis ook zo.. Alles is te koop.. Maar het tehuis is het allerbelangrijkste.. Lijkt mij ook bij de TS het geval dat als haar paard OOIT verkocht wordt ze dan opzoek gaat naar een goed tehuis!
TS: Ze begint er al beter uit te zien! Vind trouwens dat je je handen keurig rechtop hebt!Zorg dat als je je handen wat naar voren plaatst dat ze je hand volgt en niet de teugels uit je handen probeert te trekken!
Voor de rest gaat dit naar mijn idee helemaal goedkomen! Wel zou ik haar baardje weghalenhahahaa
![]()
Heel veel plezier ermee!