Mijn grooms@Oude Oscartje springen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ChingYi_Dino

Re: Mijn grooms@Oude Oscartje springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-08 21:23

Vertel, ben zeer benieuwd, doe maar via pm, gaat wat offtopic maar dat wil ik dan wel eens weten

Tatort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:43

Iedereen moet LEREN springen, ik verzeker je, de eerste springpogingen van mij zagen er nog veel rampzaliger uit. Pony heeft duidelijk lol, en de amazones ook. Zolang die combinatie er is, kan er wat mij betreft niets fout gaan. Pas als de lol weg is, moet je je gaan afvragen wat er mis gaat. Volgens mij is het geen EK wedstrijd, gewoon een paar meiden die lol beleven aan een pony en die zo hun eerste stappen in het springen maken. En met dat te groot, te zwaar valt het reuze mee, ze komen maar net iets onder de buik uit met hun benen, en volgens mij zijn dat echt meisjes met figuur rietstengel (wat ik zelf ook meen te hebben gehad Tong uitsteken ) dus lijkt het me heel sterk dat ze er te zwaar voor zijn.

Eenige commentaarpunt: Iets kortere teugels gebruiken of anders een knoop in het uiteinde leggen, want die lange lus vond ik er toch een beetje griezelig uitzien

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 19:01

ChingYi_Dino schreef:
Snoevie: De pony is niet officieel van mij, maar ik mag hem de meine noemen en doe dan ook gewoon alles met hem wat ik met mijn eigen paard zou doen.

doerakje: De peesjes zijn ietsjes te groot, maar vertekend zoiezo al door het bont, hij heeft alle bewegingsvrijheid, dat kijk ik altijd na Knipoog
Wordt aan gewerkt! Lachen

BeLoVeD: Jeetje, en jij bent een beetje scheel? (Niet stom bedoeld hoor, maar als je nou nog niet weet dat het als grap bedoeld was en als je dan zo'n reactie gaat geven kun je et verwachten..)
Daarbij kan deze pony echt niet door een onervaren gereden worden.. Bovendien is hij dol op springen. Ik heb anders maar 1 topic lopen waar ik hoog met hem spring hoor, verder veel buitenrijfoto's en wat in de bak oefenen, misschien eerst uitzoeken voordat je zomaar wat roept?

De rest: Bedankt! Ook voor de tips, wordt zeker aan gewerkt! Lachen

Ik ben niet scheel Haha! maar goed blijkbaar mankeert er wat aan mijn humor als ik de titel van jouw topic niet als ´grap´ op kan vatten. Heb je wel les eigenlijk? Want volgens mij denk je dat je heel wat kunt, maar er scheelt nogal wat aan je rijkunsten. En als je geen commentaar wilt, moet je gewoon lekker je foto´s op je camera laten en niet op bokt zetten! Jij bedankt alleen de mensen die je positieve feedback geven.

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 19:02

En hoeveel pony´s heb je onderhand die je ´de jouwe´ mag noemen? Een stuk of 14 ?!

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 19:06

Tatort: Amen! Volgende keer kortere teugels ja Knipoog

BeLoVeD: Ik heb anders in mijn topic weinig tot geen commentaar op mijn houding gehad hoor Knipoog Kan aan mij liggen. Maar op het moment heb ik geen les maar heb ik ook niet eens de mogelijkheid om fatsoenlijk te rijden, maar zodra het weer beter is en de bak berijdbaar is dan ga ik zeker weer les nemen

Bovendien zijn et er 3 en 1 die echt van mij is, das verre weg van 14 he Knipoog