Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) dus lijkt het me heel sterk dat ze er te zwaar voor zijn.ChingYi_Dino schreef:Snoevie: De pony is niet officieel van mij, maar ik mag hem de meine noemen en doe dan ook gewoon alles met hem wat ik met mijn eigen paard zou doen.
doerakje: De peesjes zijn ietsjes te groot, maar vertekend zoiezo al door het bont, hij heeft alle bewegingsvrijheid, dat kijk ik altijd na
Wordt aan gewerkt!
BeLoVeD: Jeetje, en jij bent een beetje scheel? (Niet stom bedoeld hoor, maar als je nou nog niet weet dat het als grap bedoeld was en als je dan zo'n reactie gaat geven kun je et verwachten..)
Daarbij kan deze pony echt niet door een onervaren gereden worden.. Bovendien is hij dol op springen. Ik heb anders maar 1 topic lopen waar ik hoog met hem spring hoor, verder veel buitenrijfoto's en wat in de bak oefenen, misschien eerst uitzoeken voordat je zomaar wat roept?
De rest: Bedankt! Ook voor de tips, wordt zeker aan gewerkt!
maar goed blijkbaar mankeert er wat aan mijn humor als ik de titel van jouw topic niet als ´grap´ op kan vatten. Heb je wel les eigenlijk? Want volgens mij denk je dat je heel wat kunt, maar er scheelt nogal wat aan je rijkunsten. En als je geen commentaar wilt, moet je gewoon lekker je foto´s op je camera laten en niet op bokt zetten! Jij bedankt alleen de mensen die je positieve feedback geven. 
Kan aan mij liggen. Maar op het moment heb ik geen les maar heb ik ook niet eens de mogelijkheid om fatsoenlijk te rijden, maar zodra het weer beter is en de bak berijdbaar is dan ga ik zeker weer les nemen