Sterre schreef:Mooie foto´s, mooie pony, mooie combinatie, ziet er erg harmonieus uit, maar ehh ... waar is je cap??
Absoluut mee eens.
De combi is prachtig, ben weg van de pony maar ik mis ook wat...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sterre schreef:Mooie foto´s, mooie pony, mooie combinatie, ziet er erg harmonieus uit, maar ehh ... waar is je cap??

Jullie zijn een leuk stel!
Succes nog met alles !

Roosje_ schreef:Heb geen commentaar; dat gezeur over die cap altijd
... Sterre schreef:Roosje_ schreef:Heb geen commentaar; dat gezeur over die cap altijd
Ehh.. in 100.000 topics worden mensen er altijd direkt op aangesproken dat er geen cap gedragen wordt en blijkbaar is dit meiske zóóó speciaal voor iedereen dat het dit keer niet nodig is om er wat van te zeggen...

A_N_O_U_K schreef:Dit meisje weet volgens mij heel geod waar ze mee bezig is.. En rijd op een heel ander niveau dan de gemiddelde boktruiter die zonder cap rijdt..
Succes met hem
A_N_O_U_K schreef:Dit meisje weet volgens mij heel geod waar ze mee bezig is.. En rijd op een heel ander niveau dan de gemiddelde boktruiter die zonder cap rijdt..
!
. Het viel me gewoon op dat dit meiske er niet tot in den treure mee gebombardeerd wordt en al die anderen wel
. Goed rijden is tenslotte geen garantie dat je er nooit naast komt te liggen.
.
Sterre schreef:Roosje_ schreef:Heb geen commentaar; dat gezeur over die cap altijd
Ehh.. in 100.000 topics worden mensen er altijd direkt op aangesproken dat er geen cap gedragen wordt en blijkbaar is dit meiske zóóó speciaal voor iedereen dat het dit keer niet nodig is om er wat van te zeggen...

Alenthe05 schreef:Wat een super pony en combi!!! Suc6 dit laatste jaartje. Zat net in je profiel te spieken en toen zag ik Noel staan. Zijn vader is toch Nieuwmoeds Nepal?
). Ook toppers vallen dus, en als je dan op je kop knalt en je geen cap op hebt...
Je hebt ook echt een topzit, ben jaloers! Veel succes!

.