Diane_ schreef:Leuke foto's! Ik had nooit verwacht dat zo'n kruising er zo uit zou komen te zien, vind het wel een gaaf beestje!
idd!!
Dat had ik ook niet verwacht,
Het rijden/springen ziet er leuk uit!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Diane_ schreef:Leuke foto's! Ik had nooit verwacht dat zo'n kruising er zo uit zou komen te zien, vind het wel een gaaf beestje!
keeyzie schreef:wat een prachtbeest zeg.. ik vind de lange manen juist mooi staan. hij heeft echt de bouw van beide
ziet er netjes uit. SanneKyla schreef:Wat een leuke kruising,, die manen!! Ik geef je een tip, Steek onder het springen je armen naar voren en probeer mee te geven! Verder heel leuk

_Denise_ schreef:'t Is net een haf met zwarte manen en donkere voorvoetjes, erg gaaf dier zeg!!!
echt mooi
Veel plezier nog
minkie schreef:hee wat een super paardje. echt gaaf die manen.
probeer de volgende keer wel contact te houden met je teugels hangen nu slap boven de sprong.
alleen bij de laatste niet maar dat komt omdat hij niet uitkoomt volgens mij want daar is je houding ook minder.
maar normaal heb ik haar iets te veel in de mond duss beter dit dan te veel in de mond

Ziet er netjes uit!