Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Als je paard er niet goed in wil, of halverwege niet meer wil, heb je echt een groot probleem.. Snoekiej schreef:Die lange waterbak had ik trouwens niet gedaan hoor, met dat prikkeldraad ernaastAls je paard er niet goed in wil, of halverwege niet meer wil, heb je echt een groot probleem..
_Ro0sj_ schreef:Snoekiej schreef:Die lange waterbak had ik trouwens niet gedaan hoor, met dat prikkeldraad ernaastAls je paard er niet goed in wil, of halverwege niet meer wil, heb je echt een groot probleem..
de zat nergens pikeldraag en waar prikeldraad zat was een stuk verderweg!
probeer met springen alsjebliefd iets meer naar voren te gaan ik begrijp dat hij zo te zien meters te hoog ererheen springt maar probeer toch ietsjes meer mee te gaan. Het ziet er wel heel leuk en gezellig uit jullie hebben alle 2(paard+ruiter) veel plezier! 
hubba schreef:Hey ik vind het er leuk uitzien en ik geloof het ook als jij zegt dat je je paard niet te erg in de weg zit. Alleen ik heb ook even gespiekt in je profiel en daar is je houding indd hetzelfde, maar komt dat niet door je zadel? ik heb het gevoel dat jou zadel je een beetje tegenhoud.

GvdT schreef:Ik vind de foto's ook niet echt prettig om naar te kijkenen geen reclame voor deze sport. Commentaar is oa al door crossmonster, foryourneeds en appel gegeven.
Je houding en zit is echt dik onvoldoende. Ga hier aan werken, als je met zo'n houding de cross ingaat krijg je een hele dikke onvoldoende voor je stijl...
Daarnaast vind ik het erg onverantwoord om zonder ervaring en zonder instructeur te trainen.
Ik wilde SGW gaan rijden, maar door deze foto's ben ik erg afgeschrikt
onzin

_Ro0sj_ schreef:en waarom al dat gezeur?
is toch nergens voor nodig

crossmonster schreef:Goed gesproken oscar!
Probleem in dit topic is, dat alle tips die gegeven worden, door TS en vriendjes, meteen worden afgewimpeld,
En dat is wat zorgt voor de onvriendelijke ondertoon

)