Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Celien schreef:ik zal wel weer dwars liggen, maar ik snap niet dat je met een 5jarig dier die je net uitbrengt in de sport zo een ere ronde gaat rijden. Ik snap dat je het leuk vind, maar heb je welleens aan de consequenties gedacht?
Verder ziet het er goed uit, wat je zelf zegt wat meer mee gaan boven de sprong en proberen je been er ook een af te houden.
Ze heeft daarvoor meerdere paarden uitgebracht,,,, 
Echt het gekste wat ik tot nu toe heb gehoord 
Hilde_q schreef:_Celien schreef:ik zal wel weer dwars liggen, maar ik snap niet dat je met een 5jarig dier die je net uitbrengt in de sport zo een ere ronde gaat rijden. Ik snap dat je het leuk vind, maar heb je welleens aan de consequenties gedacht?
Verder ziet het er goed uit, wat je zelf zegt wat meer mee gaan boven de sprong en proberen je been er ook een af te houden.
zoals je kunt lezen overal rijdt desiree toop al meer dan 1.5 jaar op wedstrijdenZe heeft daarvoor meerdere paarden uitgebracht,,,,
eerst lezen voordat je iets plaatst
Dees: ziet er weer goed uit meis

Anders moet je het met oude paarden ook maar niet meer doen, want anders breken ze juist botten...