Valar (v. Flemmingh) @ relaxed trainen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bets

Re: Valar (v. Flemmingh) @ relaxed trainen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 15:53

Ik zie jullie elke keer weer verbeteren echt waar, mooi in losrijden want dit is (volgens mij) een paard wat ook makkelijk de rug vast zet of niet??? Beetje temperamentvol paard, kan mooi lopen, word goed aangestuurd door amazone en vind dat ie steeds beter geslotener begint te worden en nu ook meer gaat dragen. Toppie en dat voor die leeftijd! Knap werk dame.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-08 10:42

Venetia schreef:
Hey Tabitha, Leuk om weer foto's van Valar te zien! Hij komt duidelijk meer in sportconditie op zijn nieuwe stal, babyvet is eraf getraind! Misschien dat hij daardoor zo lekker energiek is de laatste tijd? Hij begint echt met een ruim voorbeen te lopen, lekker uit de schouder. Als de lendenpartij zich meer vult zal ie van voor zich ook minder makkelijk eruit drukken en gaat ie meer vanuit het achterbeen lopen, goed dat je daarop zo traint, wat ronder zetten kan daarbij een goed hulpmiddel zijn! Los door zijn lijf heb je erbij gekregen bij hem Knipoog, hij ziet er altijd fijn los uit en beweegt steeds fijner van de grond.

Dankje meis! Zijn babyvet is er inderdaad vanaf, maar dat komt ook omdat hij niet de gehele dag meer volgepropt wordt met kuil Haha! Ik denk dat hij dankzij het mooie weer zo fris is, in de binnenbak is er namelijk meestal niets van te merken. We trainen gestaag door, hopelijk ziet hij op een dag het licht en scoort hij weer puntjes voor me. Dus gewoon zo rond en laag doortrainen bevorderd de lendenpartij? Hoe staat het met jouw paarden? Wanneer mogen we daar foto's van verwachten?

Abrahams schreef:
Gezellig onderschrift heeft die Tabs weer. En dat terwijl haar paard zo'n fijn beeld geeft op de foto Knipoog

Duivel

Sjel schreef:
Fijne foto's om naar te kijken Tabitha! Hoewel ik het in het echt ook heerlijk vind om naar te kijken, jullie zijn een mooie combinatie. Alvast succes met je M2 debuut! Lachen

Bedankt! Lachen Sta je nog steeds bij de Kalverhoek? Ik ben daar al een tijdje niet meer wezen starten namelijk. Hoe gaat het met die van jou?

Bets schreef:
Ik zie jullie elke keer weer verbeteren echt waar, mooi in losrijden want dit is (volgens mij) een paard wat ook makkelijk de rug vast zet of niet??? Beetje temperamentvol paard, kan mooi lopen, word goed aangestuurd door amazone en vind dat ie steeds beter geslotener begint te worden en nu ook meer gaat dragen. Toppie en dat voor die leeftijd! Knap werk dame.

Super leuk compliment Bets, jij weet mijn foto topics ook altijd wel te vinden Haha! Waardeer het zeker. Wanneer plaats jij weer eens foto's?

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 11:26

VValar schreef:
Bedankt! Lachen Sta je nog steeds bij de Kalverhoek? Ik ben daar al een tijdje niet meer wezen starten namelijk. Hoe gaat het met die van jou?

Ja, nog wel. 2 Maart ga ik verhuizen naar Stoeterij Eureka. Lachen Die van mij gaat momenteel door een dip waarin hij heel veel spanning opbouwd, met name op wedstrijd, maar hopelijk zijn we daar snel weer uit. Rijd je Uranca niet meer trouwens?

ozzie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 13:57

Heel leuk paardje hoor. Ziet er lekker "makkelijk" uit, top. Heeft ook wel echt dat Flemmingh voorbeen zie ik. Heb je er last van in stap, soort spaanse passen? Heb een Flemmingh gereden die ook dat voorbeen had en vooral in stap wist ze soms niet goed wat met die voorbenen te doen, grappig. Heel veel succes en plezier, maar dat gaat vast lukken. Haha!

_Gargamel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 14:10

heeeeeeel mooi paardje zeg!!
dat setje staat hem oook geweldig;p

Junella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 14:45

Ziet er goed uit!
Mijn paard moet ik ook zo losrijden.
Werkt perfect bij haar, ook zij wil graag in de "preofjeshouding" lopen.
Kan me er helemaal in vinden!
Komt wel goed zo in de M2, in ieder geval veel succes !

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-08 15:30

@ Sjel, succes met de wedstrijddip. Daar komen jullie vast wel weer voorspoedig uit Lachen Stoeterij Eureka ken ik niet, waar ligt dat? Nee Uranca rij ik helaas niet meer. Die is al sinds november 2006 kreupel en ze is daar nog steeds niet van hersteld helaas. Toch zonde, want het was een leuk dressuurpaard.

@ ozzie1, dank je! Valar heeft geen extra grijpend voorbeen in de stap, hij heeft een 'normale' stap maar hij stapt wel heel ruim over.

@ ___Elise___ , dank je wel Knipoog

@ Junella, leuk om te horen dat jij je paard ook zo los rijdt. Wat voor een type paard heb je?

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 16:08

VValar schreef:
Bedankt Jura Lachen Eventjes nog alles bevestigen (oefeningen) en dan aan het einde van de maand maart M2 starten. Ben heel benieuwd hoe hij dat oppakt. Alles goed met jouw paarden?

Zal vast goed gaan!
Die gaan ook prima. Lachen
Ik moet wel een beetje lachen om al die 'rijtechnische' opmerkingen die er weer geschreven worden. Haha!

Xre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 17:15

Netjes hoor! Gave foto's zo met die zon!

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 11:59

Jura schreef:
VValar schreef:
Bedankt Jura Lachen Eventjes nog alles bevestigen (oefeningen) en dan aan het einde van de maand maart M2 starten. Ben heel benieuwd hoe hij dat oppakt. Alles goed met jouw paarden?

Zal vast goed gaan!
Die gaan ook prima. Lachen
Ik moet wel een beetje lachen om al die 'rijtechnische' opmerkingen die er weer geschreven worden. Haha!

Altijd knap he? Clown

sylromans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 12:28

mooi paardje Haha!,als je hem hoog insteld mag die daarin meer zakke dus die hoogte is goed alleen hij mag dieper daar bovenin Haha!

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 14:58

VValar schreef:
Super leuk compliment Bets, jij weet mijn foto topics ook altijd wel te vinden Haha! Waardeer het zeker. Wanneer plaats jij weer eens foto's?

Keer als ik overdag kan rijden en iemand kan vinden met foto toestel. Valt nog niet mee met mijn secreetje hahaha maar gaat langzaam aan vooruit. Heb er 7 wk eruit gelegen na nare val op mijn rug die zwaar gekneusd was. Maar nu ik dr wat meer kan rijden, nu gaat beetje bij beetje beter. Dus heb geduld. Ik vind altijd leuk jouw foto's te zien op HAW en weet je dan idd wel weer te vinden. Knipoog