Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Venetia schreef:Hey Tabitha, Leuk om weer foto's van Valar te zien! Hij komt duidelijk meer in sportconditie op zijn nieuwe stal, babyvet is eraf getraind! Misschien dat hij daardoor zo lekker energiek is de laatste tijd? Hij begint echt met een ruim voorbeen te lopen, lekker uit de schouder. Als de lendenpartij zich meer vult zal ie van voor zich ook minder makkelijk eruit drukken en gaat ie meer vanuit het achterbeen lopen, goed dat je daarop zo traint, wat ronder zetten kan daarbij een goed hulpmiddel zijn! Los door zijn lijf heb je erbij gekregen bij hem, hij ziet er altijd fijn los uit en beweegt steeds fijner van de grond.
Ik denk dat hij dankzij het mooie weer zo fris is, in de binnenbak is er namelijk meestal niets van te merken. We trainen gestaag door, hopelijk ziet hij op een dag het licht en scoort hij weer puntjes voor me. Dus gewoon zo rond en laag doortrainen bevorderd de lendenpartij? Hoe staat het met jouw paarden? Wanneer mogen we daar foto's van verwachten?Abrahams schreef:Gezellig onderschrift heeft die Tabs weer. En dat terwijl haar paard zo'n fijn beeld geeft op de foto
Sjel schreef:Fijne foto's om naar te kijken Tabitha! Hoewel ik het in het echt ook heerlijk vind om naar te kijken, jullie zijn een mooie combinatie. Alvast succes met je M2 debuut!
Sta je nog steeds bij de Kalverhoek? Ik ben daar al een tijdje niet meer wezen starten namelijk. Hoe gaat het met die van jou?Bets schreef:Ik zie jullie elke keer weer verbeteren echt waar, mooi in losrijden want dit is (volgens mij) een paard wat ook makkelijk de rug vast zet of niet??? Beetje temperamentvol paard, kan mooi lopen, word goed aangestuurd door amazone en vind dat ie steeds beter geslotener begint te worden en nu ook meer gaat dragen. Toppie en dat voor die leeftijd! Knap werk dame.
Waardeer het zeker. Wanneer plaats jij weer eens foto's? VValar schreef:Bedankt!Sta je nog steeds bij de Kalverhoek? Ik ben daar al een tijdje niet meer wezen starten namelijk. Hoe gaat het met die van jou?
Die van mij gaat momenteel door een dip waarin hij heel veel spanning opbouwd, met name op wedstrijd, maar hopelijk zijn we daar snel weer uit. Rijd je Uranca niet meer trouwens?
Stoeterij Eureka ken ik niet, waar ligt dat? Nee Uranca rij ik helaas niet meer. Die is al sinds november 2006 kreupel en ze is daar nog steeds niet van hersteld helaas. Toch zonde, want het was een leuk dressuurpaard.
VValar schreef:Bedankt JuraEventjes nog alles bevestigen (oefeningen) en dan aan het einde van de maand maart M2 starten. Ben heel benieuwd hoe hij dat oppakt. Alles goed met jouw paarden?

Jura schreef:VValar schreef:Bedankt JuraEventjes nog alles bevestigen (oefeningen) en dan aan het einde van de maand maart M2 starten. Ben heel benieuwd hoe hij dat oppakt. Alles goed met jouw paarden?
Zal vast goed gaan!
Die gaan ook prima.
Ik moet wel een beetje lachen om al die 'rijtechnische' opmerkingen die er weer geschreven worden.
,als je hem hoog insteld mag die daarin meer zakke dus die hoogte is goed alleen hij mag dieper daar bovenin
VValar schreef:Super leuk compliment Bets, jij weet mijn foto topics ook altijd wel te vindenWaardeer het zeker. Wanneer plaats jij weer eens foto's?