Het lijkt me handig dat elke TS bij zijn of haar HAW topic een rijtje zet met verbeterpunten.
Bokkers geven dan tips om die verbeterpunten te verbeteren maar gaan er verder niet nog eens extra op in (de TS weet immers dat het desbetreffende onderdeel een verbeterpunt is).
Als een bokker een verbeterpunt ziet wat nog niet genoemt is in het rijtje van de TS, probeer het dan zo vriendelijk mogelijk over te laten komen (op internet vat je iets vaak sneller verkeerd op).
Dus niet 'Je trekt hem constant in zn mond' maar 'Probeer hem van voren iets meer vrijheid te geven' of 'Probeer het contact met de mond wat losser te houden'.
Hoe voorkom je herhalingen in topics, moeten moderators daarin ingrijpen?
Ik denk dat ook in deze situatie een rijtje van de TS over de verbeterpunten al heel wat herhaling wegneemt. Bokkers weten dan dat de TS zich bewust is van het probleem en dat het niet nog eens gezegt hoeft te worden.
Als er dan toch nog iets is wat een bokker (of bokkers

Als een TS gereageerd heeft op hetgene wat er door de bokkers is opgemerkt dan weet de TS van het probleem wat gesignaleerd is en hoeft het daarna niet nog 20 keer herhaalt te worden.
Als een TS eenmaal heeft uitgelegt waarom hoe en waarom wat dan is het gewoon done.
Vind je dat HAW moet worden opgedeeld in een puur rijtechnisch en een losser 'lol met je knol' deel?
Nee vind ik niet echt nodig.
Vind je dat we alle fotofora onder elkaar moeten zetten in de forumlijst of verspreid over Bokt laten staan?
Onder elkaar is wel overzichtelijker denk ik.
Moeten er regels komen voor de hoeveelheid, de titel, kwaliteit van de foto's en openingspost van HAW topics, of houden we het bij richtlijnen?
Kwaliteit, laten we zeggen, je moet het paard van de foto kunnen onderscheiden

Hoeveelheid:
Per combinatie 1 topic per 2 weken. Je kunt dan toch redelijk vaak je foto´s laten zien zonder dat je heel HAW overstroomt.

Overig:
Verder denk ik dat het belangrijk is dat er niet alleen naar de foto´s gekeken wordt maar dat ook het verhaal erboven gelezen wordt. Kan me voorstellen dat het voor een TS heel vervelend is als je een stuk uitleg hebt getypt over wat en waarom en een bokker dan aankomt met ´waarom doe je dat´ oid.