Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Isabella_ schreef:Ik plaats binnekort foto's zonder sporen en zonder stiek.
dat houden jullie dan tegoed.

il0nkii schreef:Hier wat foto's toen Daniëlle er noch op reed.
En deze foto's (behalve de laatste) zijn gemaakt in een klierbui!
Hij had er toen niet zo'n zin in!
Maargoed ik zie wel duidelijk verschil, en hij kan nu ook zo lopen hoor. Niet dat het daar perfect was, er moest heel veel gebeuren. Daar is ze ook een tijd mee bezig geweest, maar wat ik nu van jou hoor herkennen wij niet terug iniedergeval!

. Af dat ding en die sporen ook leer eerst maar fatsoendelijk rijden voordat je sporen en een elastiek gaat gebruiken.

SusieQ87 schreef:Er is genoeg commetaar gegeven, maar wat niet duidelijk is is waarom er met sporen gereden word als hij al zo voorwaarts is als dat je zegt ?
il0nkii schreef:Nee dat is mij ook niet duidelijk..
Daniëlle en ik hebben die hafjes en fjord ongeveer 2 à 3 jaar geleden verzorgt en toen was het dus duidelijk een ander paard..
En ik weet dus ook niet waarom er nu met sporen word gereden, en de combinatie sporen en stiek bij dit paard vind ik ook appart..
Maargoed dat is mijn mening en verder kan ik er niets meet over vertellen, ik hoop alleen dat deze vele reacties toch een beetje invloed hebben gehad?

S_zanne schreef:Volgens mij was de pony bij de oude bijrijder goed voorwaarts, maar nu niet meer.
Citaat:Met urdallie hebben wij geduld hoor we hoeven niet persé een dressuurpeerd!
.
). En ze rijdt niet gemeen. Maar ik heb haar paar keer zien rijden op wedstrijden met haar Haflinger en ik moet zeggen dat ze dan super netjes rijd, niks op aan te merken. Ze zal zeker ook wat tips meenemen van jullie om te verbeteren met Urdal !Whitepanther schreef:Veel plezier verder nog met Urdal want het is zker een leuke fjord... ennuh 1.56 weet je dat zker want dan is ie wel gigantisch voor een fjord

0maris0 schreef:Waarom rijd je hem met pessoa? Mischien heeft hij daar wel last van (pijn)
Chimsy_ schreef:0maris0 schreef:Waarom rijd je hem met pessoa? Mischien heeft hij daar wel last van (pijn)
Dat zou idd ook nog kunnen. ik heb ook een tijdje een paard gereden die ging hangen omdat hij last van zn mond had.. maar ik denk dat het bij dit paard meer hangen is in het elastiek dan dat hij pijn in zn mond heeft. meestal drukt een paard dan zn rug weg en doet zn hoofd omhoog.. MAar t zou alsnog heel goed kunnen!