Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pattypaard schreef:De ruimte bij de schoft is te groot, het zadel kanteld wat naar achteren, sluit voor bij de wrong niet helemaal goed aan.
Maar als ze er echt last van zou hebben, dan zou ze al lang ergens last van hebben gehad.
Of je wilt je paard kapot rijden..

Dan kan het nog weleens hoog in de kosten oplopen. 
Grappig die naam op z'n kont 
) maar het ziet er wat vriendelijker uit.Pattypaard schreef:Ah zo op die manier.
Maar als hij op Nike der spieren zou drukken zou ze er toch wel last van hebben lijkt me? (En als dat zo zou zijn, zou ze ook zéker duidelijk maken dat er iets niet lekker zit.)
)
Pattypaard schreef:En hoe vaak heb ik dat zelf ook al gezegd. En hoe vaak heb ik gezegd dat ik op zoek ben naar een ander zadel. En ik zeg nog dat een zadelmaker laten komen (wat jij tegen me zei) een idee is. (Maar dat dat wel nog even moet wachten i.v.m)
En dan zeg je vervolgens dat ik alleen maar opties zoek om eronderuit te kunnen komen.. :s
Maarja, ik reageer niet meer op verdere reacties hierover.

Pattypaard schreef:De ruimte bij de schoft is te groot, het zadel kanteld wat naar achteren, sluit voor bij de wrong niet helemaal goed aan.
Maar als ze er echt last van zou hebben, dan zou ze al lang ergens last van hebben gehad.