alleen voor myn gevoel heb je wel strenge handen bv op foto 19, verder ziet het er wel goed uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Skess_ schreef:@ lara_silver
nou nou doe even rustig met je reactie van "dat kun je toch lezen"...waar heb ik dat nou weer aan verdiend?
Jij denkt dat de bokkers die hier kritiek hebben echt alleen maar op de manege hobbelen?
Gelukkig weet ik wel beter...
Hopelijk heb ik hiermee mijn vorige reactie voldoende opgehelderd?
Lara_Silver schreef:_Skess_ schreef:@ lara_silver
nou nou doe even rustig met je reactie van "dat kun je toch lezen"...waar heb ik dat nou weer aan verdiend?
Jij denkt dat de bokkers die hier kritiek hebben echt alleen maar op de manege hobbelen?
Gelukkig weet ik wel beter...
Ik snap niet dat "dat kun je toch lezen" op eenderwelke manier beledigend zou moeten zijn. Er staat niet "kun je niet lezen ofzo."
En nee ik zeg absoluut niet dat ze op de manege rondhobbelen, ik zeg alleen op paarden met alure van manege paarden. Ik bedoel daarmee, dus die paarden die altijd heel braaf hun werk doen, alles over zich heen laten komen en nooit enige eigen wil tonen.
Dat soort paarden bedoel ik. Niet dat die geen karakter hebben, nee zij hebben gewoon een overdreven braaf karakter. Het tegenovergestelde van het (veel temperamentvollere) karakter van het paardje in dit topic.Hopelijk heb ik hiermee mijn vorige reactie voldoende opgehelderd?
Hopelijk heb ik hiermee mijn vorige reactie voldoende opgehelderd?[/quote] Photography schreef:Miranda vroeger,
http://i2.photobucket.com/albums/y15/Sugarray/Photos/verandering2.jpg
[b]http://i2.photobucket.com/albums/y15/Sugarray/Photos/rannie.jpg[/b]

Iniedergeval dat zij mijn instructrise
Ga zo door meid
wow dat uitstrekken mooi hoor
mait schreef:Citaat:Maar wat noch de TS noch haar vriendjes mogen doen, is zeggen dat hun MENING niet klopt, dit is namelijk in alle opzichten een verkeerde uitspraak!
ik vind niet dat je dit kan zeggen zonder dat je ten eerste het paard kent (dus weet waarover je het hebt) en ten tweede de persoon op het paard kent...![]()
Elk paard heeft zo zijn gebruiksaanwijzing, daar kun je niet onderuit.
En even voor de duidelijkheid: ze rijdt niet altijd met 2 teugels.

_Skess_ schreef:Ik voelde mij ook net als Adil18 behoorlijk beledigd over jouw reactie Lara_Silver.
Ik lees dat je zelf nog maar 16 jaar bent, dan al zo iets durven te beweren, ik schrok er eigenlijk ook wel heel erg van.
Niet iedereen die commentaar geeft is een standaard manege ruiter inderdaad.
Ik vind dat je je excuses wel even mag aanbieden onder andere aan Adil18.
Ik ben hopelijk toch vrij mijn conclusies te trekken? Als dat jullie tegen de borst stuit wil dat zeggen dat jullie niet tot de groep uit die conclusie behoren...
)
dubbie schreef:
Maar ik heb haar alleen nog wat aangereden en verkeersmak gemaakt (ze was nogoal schrikkerig en haar eigenaresse durfde haar niet goed meer te rijden toen ze er een keer behoorlijk was afgevallen)
Ik heb haar een tijd gereden en nu heeft ze een hele lieve verzorgster, waar ze buitengewoon braaf voor werkt...
Citaat:Ik bedoel daarmee, dus die paarden die altijd heel braaf hun werk doen, alles over zich heen laten komen en nooit enige eigen wil tonen.
Dat soort paarden bedoel ik. Niet dat die geen karakter hebben, nee zij hebben gewoon een overdreven braaf karakter. Het tegenovergestelde van het (veel temperamentvollere) karakter van het paardje in dit topic. Hopelijk heb ik hiermee mijn vorige reactie voldoende opgehelderd
Citaat:manegepaarden, dat zijn pas super beesten
_Skess_ schreef:Het zal ook wel aan mijn interpretatie van het soort paard liggen.
Ik VIND dat het gemiddelde paard dat je op een pensionstal ziet rondrijden nu eenmaal de alure hebben van een manege paard, dat is nu eenmaal mijn mening. Maar manegepaarden, dat zijn pas super beesten dus ik zou niet weten waarom er hier uberhaupt mensen zich beledigt zouden moeten voelen. (en zo ja zie begin post)
)
_Skess_ schreef:@ Lara_Silver
waarom spreek je nu jezelf tegen? Je beweert eerst dit:Citaat:Ik bedoel daarmee, dus die paarden die altijd heel braaf hun werk doen, alles over zich heen laten komen en nooit enige eigen wil tonen.
Dat soort paarden bedoel ik. Niet dat die geen karakter hebben, nee zij hebben gewoon een overdreven braaf karakter. Het tegenovergestelde van het (veel temperamentvollere) karakter van het paardje in dit topic. Hopelijk heb ik hiermee mijn vorige reactie voldoende opgehelderd
en nu vertel je doodleukCitaat:manegepaarden, dat zijn pas super beesten
Sorry maar ik begrijp je nog steeds niet
Het zijn super beesten juist vanwege hun persoonlijkheid! Het maakt een paard toch niet minder waard als paard omdat hij braaf is.
Don't get me wrong want dat probeer ik dus helemaal niet te zeggen! Ik hoop dat dit bericht zorgt voor meer duidelijkheid? Adil18 schreef:Ik snap wel dat je manegepaarden niet af wilt kraken, maar je beweerd wel dat wij paarden op rijden die wel ongeveer van dat gehalte zijn: overdreven braaf, immers worden ze daar (o.a.) op geselecteerd)
Lara_Silver schreef:Adil18 schreef:Ik snap wel dat je manegepaarden niet af wilt kraken, maar je beweerd wel dat wij paarden op rijden die wel ongeveer van dat gehalte zijn: overdreven braaf, immers worden ze daar (o.a.) op geselecteerd)
Even los daarvan staande, zou jij je beledigt voelen als ik je paard 'uit zou maken' voor manege paard?