Kendy&Dianne - Dressuurwork Z1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

samoth

Re: Kendy&Dianne - Dressuurwork Z1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 19:38

Je mag je pony toch wat meer halslengte geven, het monnikkapspier (bovenhals) moet wel mooi rond worden en dan pas geeft het een mooier beeld.
Ik vind je pony nu nog wat te schraal en ik zou dan hem tijd geven om zijn spieren te gaan kweken.
Let vooral goed op bij appuyement dat je pony zijn kaak niet gaat spannen want zijn koppie is scheef bij stelling.

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 19:42

Vind het er op de foto's van Eva_arno zeker beter uit zien!

xx_kendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-08 20:02

dankje Lachen ik zal snel nieuwe foto's maken, want het is niet zo leuk als je zo een commentaar krijgt en zelf weet dat het niet zo is. op andere foto's zal het zeker een heeel ander beeld geven

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 13:00

De 1e fotos zien er idd niet zo heel geweldig uit. Maar het feit dat je Z1 + wp bent, zijn voor mij overtuigend genoeg om te geloven dat ie anders anders loopt.

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 17:11

Hi!

Ik vind het een superleuke pony!
Je moet goed opletten dat hij iets meer lengte in de hals houd en dat je zelf netjes blijft zitten!

Gaat helemaal goed komen dan!
Heb je geen foto's van de LvL selecties?

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 18:31

Ben eigenlijk benieuwd naar het filmpje of heb ik de link nou gemist?

Je zegt ergens op pagina 2 geloof ik dat je em al vwnw hebt losgereden, jammer dat je daar geen foto's van plaatst... zou weleens willen zien hoe dit dier dat aanpakt!

Verder heeft het geen zin om alles te gaan herhalen wat er al gezegd is, denk dat je zelf wel weet waar je aan moet werken! Suc6 Lachen

Nadine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 18:42

ik heb je al vaker zien rijden en ik vind jou en je pony echt een mooie combinatie om te zien!

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 18:45

Nicole85 schreef:
Ik vind het plaatje niet zo vriendelijk.
Ik zou het geen Z1 geven, om eerlijk te zijn. Paardje ziet er wat gespannen uit, het oogt wat geforceerd.
Misschien wat stapjes terug en meer VWNW rijden?

Dat dacht ik ook, je mag hem wel wat langer in de hals rijden.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 20:05

Ier_ schreef:
Ik vind dit persoonlijk helemaal geen prettig beeld geven? Je hangt heel erg achterover & het lijkt wel alsof je 'm daardoor van voor zo in de houding trekt.. Nagelbijten / Gniffelen Galop vind ik er ook erg 'uit elkaar gevallen' uitzien.. Ik vind de foto's er positief verreweg van vriendelijk uitzien.

Leuk paard, dat wel.

Mee eens Ja . Probeer je pony eens wat meer ruimte te geven in de hals, je zult merken dat ie dan ook echt wel fijn loopt Lachen

paardengek87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 16:17

Ten eerste heb je een heel leuke pony en zijn jullie een leuke combi.
Er zitten goede foto's bij en wat mindere, maar dat heb je altijd. Je ziet goed dat het niet getrokken is maar gereden en dat kunnen veel mensen niet zeggen over hun eigen rijden. Ik heb je al vaker zien rijden en het ziet er goed uit. Je mag inderdaad wat meer rechtop zitten en wat minder serieus kijken tijdens het rijden Tong uitsteken . De resultaten die je behaald hebt en dat je geselecteerd bent bij laurens van lieren wil heel wat zeggen, vele doen het je niet na.
Veel succes!!!

JUSTXME1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 19:40

Ik vind het er nogal gespannen uitzien, probeer mssn wat langer in de hals te rijden?
maar verder een heel mooie paardje! en zo goed verzorgd Vingers aflikken

Lotteend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 21:39

Leuke pony alleen het ziet er een beetje houterig uit.. :-/

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 00:33

Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n gek beeld... de ruiter lijkt op 1 foto wat naar achter te hangen maar op de meeste foto's zie ik de handen mooi gedragen en meegaand.

Tsja niet alle beestjes hebben een perfecte bouw voor dressuur, deze pony heeft van zichzelf een wat korte hals met lichte onderhals een een forse kaak... dan ziet het er al snel opgekropt uit. Pony oogt daarbij ook nog wat fris Haha!
De TS zou meer lengte kunnen creëren, maar de vraag is in hoeverre dit qua bouw mogelijk is bij hoge oprichting in deze situatie Knipoog
Ik vind het er trouwens zeker z waardig uit zien... kijkens naar het achterbeen en het goede appuyeren Lachen