Banshee's eerste show!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Banshee's eerste show!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 13:12

Leuke foto's. Mooie pony ook. Ik heb geen zin om alle pagina's door te lezen maar sliden zou ik niet te veel oefen zonder sliding ijzers en goede reiningbak. De bak moet geschikt zijn voor sliden, de samenstelling van zo'n bak is heel anders dan de gemiddelde bak. Voor je het weet heeft je paard een peesblessure dus ik zou het niet te veel doen.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:06

Miss_Montana schreef:
Leuke foto's. Mooie pony ook. Ik heb geen zin om alle pagina's door te lezen maar sliden zou ik niet te veel oefen zonder sliding ijzers en goede reiningbak. De bak moet geschikt zijn voor sliden, de samenstelling van zo'n bak is heel anders dan de gemiddelde bak. Voor je het weet heeft je paard een peesblessure dus ik zou het niet te veel doen.

Als je wel had gelezen had je kunnen lezen dat ze dit ook niet doet.

Nu heb je het topic dus onnodig weer op pagina 1 gezet Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:12

Ziet er goed uit, lengtebuiging vind ik niet extreem slecht Knipoog Zeker niet als je er bij zegt dat ze wat heet was. (we weten allemaal best hoe hete paarden zijn Knipoog ) maar vind het voor een show net mooier als je gewoon in een simpele ''outfit'' gaat. (in jouw geval bv je wedstrijd outfit, niet te veel tralala) dat geeft een veel beter beeld van wat je wil tonen. Wil je perse verkleden vind ik dat de hele outfit aangepast moet zijn Bloos Nu is het en sportieve ruiter met een gothic kerstpaard... Bloos (no offence btw, vind banshee echt wel een knappe fjord, maar dit zorgt er voor dat er nog weinig van banshee te zien is wat ik dan weer bijzonder jammer vind Bloos)
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 30-01-08 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:13

Hij stond op pagina 1 en nee, ik ga echt geen 3 pagina's op HAW doorspitten. Heb ik echt geen zin in sorry Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:14

Miss_Montana schreef:
Hij stond op pagina 1 en nee, ik ga echt geen 3 pagina's op HAW doorspitten. Heb ik echt geen zin in sorry Lachen

je had het sowieso wel van de foto's kunnen afleiden dat dat niet 200% de bedoeling was, hoeveel dressuurruiters zie jij op een show of in een proef een sliding stop maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:17

pharagirlke schreef:
je had het sowieso wel van de foto's kunnen afleiden dat dat niet 200% de bedoeling was, hoeveel dressuurruiters zie jij op een show of in een proef een sliding stop maken?

Ik weet niet wat dressuurruiters gemiddeld doen Clown

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:18

Miss_Montana schreef:
pharagirlke schreef:

Ik weet niet wat dressuurruiters gemiddeld doen Clown

zie je ze gezien de houding het al klaar krijgen om echt een goede sliding eruit te rijden? Tong uitsteken (en gezien de paarden....Lijkt me dat veel dressuurpaarden niet echt de bouw hebben voor western maar don't shoot me if I'm wrong..)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:22

zoals ik heb begrepen was het juist wel 200% de bedoeling zoon sliding te maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:22

Nee daar heeft het niets mee te maken, het heeft met de grond te maken. Het is voor de benen van het paard gewoon niet goed om te stoppen op verkeerde ondergrond. Ongeacht dressuur spring of westernpaard. Als het zo af en toe eens meegenomen word kan het geen kwaad. Maar als je het meerdere keren per week voor de lol gaat laten zien kan het slechte gevolgen hebben. Maar dat doet de TS dus kennelijk niet.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:25

Miss_Montana schreef:
Nee daar heeft het niets mee te maken, het heeft met de grond te maken. Het is voor de benen van het paard gewoon niet goed om te stoppen op verkeerde ondergrond. Ongeacht dressuur spring of westernpaard. Als het zo af en toe eens meegenomen word kan het geen kwaad. Maar als je het meerdere keren per week voor de lol gaat laten zien kan het slechte gevolgen hebben. Maar dat doet de TS dus kennelijk niet.

Ik ga helemaal met je mee.
en sliding stop is niet iets om af en toe te doen omdat het leuk is.
Je moet er gepaste ijzers voor hebben en een gepaste bodem.
Dan komt het feit erbij dat je weet hoe je dit moet doen,doe je het verkeerd rij je het paard de snackbar in.
Ik zal zeggen hou het bij dressuur wat je super doet met je knolletje,of ga goed les nemen in het leren stoppen op een goede bodem.

anneliesdj

Evelli schreef:
zoals ik heb begrepen was het juist wel 200% de bedoeling zoon sliding te maken

ik begreep ook dat het wel de bedoeling was... en ja, ik vind het er ook niet zo geslaagd uitzien

angelax

het was wel de bedoeling..
maar dit is een beetje offtopic

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:27

angelax schreef:
het was wel de bedoeling..
maar dit is een beetje offtopic

Nee hoor het is niet offtopic, zij plaatst een foto van een slide en wij hebben commentaar Lachen

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:30

vind ik ook, het gaat er toch ook om om commentaar te krijgen?

angelax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:35

ja klopt.
jullie zitten daar hele disucussie over te houden.
en ze weet het zelf ook wel Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:37

Ja, maar ook dat ze een superleuk mooi en stoer paard onder d'r kont heeft en dat ze de sterren van de hemel rijd. Dat weet ze inmiddels ook wel geloof ik Vork

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:39

Als ze het weet waarom doet ze 't dan?

Wat ik vreemd vind is dat er hier mensen 'namens' de TS spreken, kan ze niet zelf antwoord geven?

Nazarma

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:41

Wouw het ziet er weer geweldig uit Ginny! Vind banshee zooo gaaf Lachen Lachen. (mag ik mis. vragen wat voor zadel je hebt?)

Groetjes Kristy Doei!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:14

Het zag er weer mooi uit Lachen.
Met sliden moet je echt wel oppassen. Wees maar zuinig op je stoere fjord. Het zou spijtig zijn dat hij een blessure moest krijgen.

unica

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:38

echt super die laatste foto Haha!
heb binnenkomen vind ik ook een erg mooie foto Knipoog

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-08 20:13

bedankt voor de leuke reacties Haha!
en ja ik had idd al eerder gezegd dat ik de sliding (niet echt een sliding maar meer een noodstop Tong uitsteken ) niet vaak doe, meestal sta je idd niet zo maar stil uit een uitgestrekte galop dus ik hoef daar ook niet op te oefenen. zou idd heel erg zijn als zij een blessure er van kreeg.
het is eigenlijk niet echt een sliding toch?
http://nl.youtube.com/watch?v=AcSiWemXLVo

SuperPaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 20:34

Iedereen mag zeggen wat-tie wil maar ik vind het er super uit zien Haha! Borsttuig vind ik wel stoer maar ja ieder zn mening Bloos Wat betreft dt de muziek niet goed bij banshee pas.. dat zie ik Allemaal niet zo Bloos Vind het er super uitzien jullie zijn een Top-Team!!

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 23:09

Moniek schreef:
je maakt goede reclame voor dit ras en mag dhr bon van het stamboek je best een keer in het zonnetje zetten hihi

Vind ik ook Knipoog idd hele goede reclame Knipoog
Super foto's weer Haha!

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 23:10

ik ben nog steeds verliefd op jouw paardjes Lovers
ziet er weer super uit, gaaf filmpje ook, en nee vind het ook is niet echt een sliding, foto's kunnen goed vertekenen Knipoog
super topic weer! OK dan! jullie zijn een erg leuk setje!

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 23:12

lindake schreef:
Het zag er weer mooi uit Lachen.
Met sliden moet je echt wel oppassen. Wees maar zuinig op je stoere fjord. Het zou spijtig zijn dat hij een blessure moest krijgen.

Banshee is een meisje hoor Knipoog