Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leventje ruilen???
(geintje hoor
) Tatort schreef:Leventje ruilen???![]()
Rivano schreef:Nou, als je ook mijn baan overneemt!! Met de daarbij gebruikelijke braziliaanse voorwaarden, culturen, gebruiken...
Tatort schreef:Rivano schreef:Nou, als je ook mijn baan overneemt!! Met de daarbij gebruikelijke braziliaanse voorwaarden, culturen, gebruiken...
Is goed, kom jij dan hier het gure weer en de buitenaardse leraren trotseren???
). Volgende keer weer foto's?
Wat een pràchtig paard zeg!
Ziet er hartstikke netjes uit hoor!
Ben benieuwd naar meerdere foto's!

Jolliegirl schreef:onwijs mooi.
een ding snap ik niet, je klaagt over eng dit eng dat, end an stap je ZONDER cap op....
klopt niet helemaal he...
maar wat een héérlijk dier zeg!

Meerdijk schreef:Geweldig toch, al die power onder je kont? (moet ie daar wel blijven natuurlijk).
Bar schreef:Sao Paulo staat ook nog steeds op mijn to do lijstje. ik heb een oom daar wonen maar ik ben er nog nooit geweest...
Bar schreef:Ik heb ook ff in je profiel gespiekt. Ik herkende je vorige paard, Popeye, die is nu van mijn instructrice.
c_alsemgeest schreef:Maar wat een pracht paard zeg, en ik kan me zeker voorstellen dat je de zenuwen hebt... je wil je van de beste kant laten zien en dat is moeilijk bij een hengst die duidelijk elk foutje uitvergroot
Rivano schreef:Meerdijk schreef:Geweldig toch, al die power onder je kont? (moet ie daar wel blijven natuurlijk).
Heb de fotos ook naar mijn instructeur gestuurd... Hij wilde ze graag zien. (Ja, heb ook die met het OOPS moment gestuurd) Misschien als hij ze ziet dat hij denkt, "Goh, ach, wel aardige moment opnames, waarom zet ik haar er niet nog een keertje op."
Nu is de klotsende oksel factor vast ietsje pietsje minder aanwezig.Bar schreef:Sao Paulo staat ook nog steeds op mijn to do lijstje. ik heb een oom daar wonen maar ik ben er nog nooit geweest...
Mocht je komen, dan ben je van harte uitgenodigd op de stoeterij! En als je wilt kan ik vast een plekje reserveren voor een priveles. (als je liever buiten rijdt dan kan dat ook, ze maken dagelijks buitenritten.) Sao Paulo verder is niets aan.... Daarom ben ik ook maar weer gaan paardrijden.Bar schreef:Ik heb ook ff in je profiel gespiekt. Ik herkende je vorige paard, Popeye, die is nu van mijn instructrice.
Popeye!!!! Hoe is het nu met hem?
Dat was ook weer zo'n drama verhaal. Niet het paard hoor. Hij is geweldig! Betrouwbaar, lief, braaf, gezond en gewoon geweldig. Zij was mijn bijrijder omdat ik zelfs te ziek was om hem te rijden. (vanaf het moment dat ik hem had al.) Het klikte heel goed tussen die 2, en ze kon hem een goed huis bieden. Volgens het ziekenhuis kon het allemaal nog heel lang gaan duren, dus heb ik hem aan haar verkocht. Heb nooit echt van hem kunnen genieten. Zo zonde. Want je moet toegeven, het is een schot in de roos! Maar na een jaar moet je wat... Mijn ouders waren in ieder geval erg opgelucht.
c_alsemgeest schreef:Maar wat een pracht paard zeg, en ik kan me zeker voorstellen dat je de zenuwen hebt... je wil je van de beste kant laten zien en dat is moeilijk bij een hengst die duidelijk elk foutje uitvergroot
Ja, de angst en vrees was niet zozeer dat hij 30 rondjes op zijn achterbenen de bak door zou crossen, maar 435 andere redenen. Zoals precies die je zegt. Daar was ik misschien niet duidelijk in met mijn begin post. Grinnik, ik dacht dat iedereen wel bibbers zou hebben bij het beklimmen van dit enorm imponerend heerschap, onder streng toeziend oog van je instructeur. Straks krijg ik hem niet eens in galop. Of haalt hij me er halverwege af. Of straks stuur ik hem per ongeluk tegen zo'n ton aan en blesseert hij zich. En hij is zo imponerend, ook als je ernaast staat. Ik heb nog net geen buiging gemaakt. Misschien moet ik dat volgende keer wel doen, om Zijn Koninklijke Hoogheid gunstig te stemmen...
Maanling schreef:Jaaa net als bij de hippogrief uit harry potter.
Rivano schreef:Ja, de angst en vrees was niet zozeer dat hij 30 rondjes op zijn achterbenen de bak door zou crossen, maar 435 andere redenen. Zoals precies die je zegt. Daar was ik misschien niet duidelijk in met mijn begin post. Grinnik, ik dacht dat iedereen wel bibbers zou hebben bij het beklimmen van dit enorm imponerend heerschap, onder streng toeziend oog van je instructeur. Straks krijg ik hem niet eens in galop. Of haalt hij me er halverwege af. Of straks stuur ik hem per ongeluk tegen zo'n ton aan en blesseert hij zich. En hij is zo imponerend, ook als je ernaast staat. Ik heb nog net geen buiging gemaakt. Misschien moet ik dat volgende keer wel doen, om Zijn Koninklijke Hoogheid gunstig te stemmen...

en hij rekent je ook echt af op je fouten 

Je rijdt 'm erg netjes. c_alsemgeest schreef:... een rechter en beter afgericht paard ken ik niet.
Dus alles wat fout gaat met rijden doe ik zelfen hij rekent je ook echt af op je fouten
Stuur je iets te veel met je handen en niet met je benen en zit, dan duikt die over de andere schouder.
Ga ik naar voren zitten... maakt hij zivh lang en sjeezt hij onder m'n kont vandaan.
Heerlijk zo'n levende zelfreflectie
)
Ze rijdt 2x per jaar met hem mee in de clinic van Bent Branderup. En hij gaat super vooruit!