SNATJE @ Jaarlingenschool! *zéker een kijkje waard!*

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Muizenissen

Re: SNATJE @ Jaarlingenschool! *zéker een kijkje waard!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 23:43

Sjonge jonge zeg Frusty , ik vind het echt vermoeiend om eerst te moeten lezen dat mensen ondanks hun onwetendheid héééééél stellig jou gaan vertellen dat je toch ECHT vóór je paard moet gaan lopen, want tja, anders ben je natuurlijk geen leider....
Vervolgens ook nog eens je uitleg niet goed lezen of het anders gewoon niet aannemen.... (nee hoor, ik heb nog nooooooooooit gezien dat een alfa-merrie een ander paard drijft). Gestoord

Allereerst nog complimenten dat je toch zo netjes blijft, zou ik zelf niet zo goed kunnen....

Ten tweede: ik kan zeer duidelijk zien dat jij je paardje stuurt, vanuit welke positie dan ook. En ook dat jullie elkaar echt super begrijpen en op elkaar letten. In één woord: GEWELDIG! Vingers aflikken
Ik wou dat ik zover was met mijn paardje Kwijl , echt super hoe jouw band is met dit beestje. Ik ben erg benieuwd wat jullie allemaal nog gaan doen!

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 23:48

Annemarie_ schreef:
nee dat ben ik met je eens. Je moet ook niet té voorzichtig worden. Maar om over een smal bruggetje met je pony te gaan vind ik wel heel erg gevaarlijk. Kunnen echt hele nare ongelukken van komen (mijn vader is dierenarts en heeft dit regelmatig).
Vervelend dat je dan dat bruggetje over moet om op die plekken te komen. Kan je daar niks over zeggen bij de gemeente ofzo?

Waarom zou er iets over gezegd moeten worden? Ziet het eruit alsof merrieveulen gewoon iets doet zonder vertrouwen van haar pony? Je kan mij niet vertellen dat zij hem dit laat doen als ze neit zeker weet dat het geen kwaad kan.

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 10:17

Sappos schreef:
Waarom zou er iets over gezegd moeten worden? Ziet het eruit alsof merrieveulen gewoon iets doet zonder vertrouwen van haar pony? Je kan mij niet vertellen dat zij hem dit laat doen als ze neit zeker weet dat het geen kwaad kan.

Ik zeg niet dat hij haar niet vertrouwd, integendeel juist.
En iedereen doet wel eens dingen met zijn/haar pony die niet altijd veilig zijn (zonder dat je het weet misschien), en anderen kunnen daar toch netjes wat van zeggen? Lachen
Dit topic is aangemaakt om reacties te krijgen op wat ze met haar pony doet, ik vind het gewoon niet zo veilig om met een pony over een bruggetje te gaan... Knipoog

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 10:24

Maargoed denk je dat zij dit zou doen als ze niet zeker wist dat het veilig was?

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 10:40

Sappos schreef:
Maargoed denk je dat zij dit zou doen als ze niet zeker wist dat het veilig was?

het kan wel dat zij zeker wéét dat het veilig is, maar dat betekent nog niet dat het echt veilig ís Knipoog

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 10:50

Maar als het niet veilig zou zijn waarom zou zij dan denken dat het veilig is? Nagelbijten / Gniffelen Ik blijf erbij dat ik neit geloof dat ze zoiets doet wanneer ze niet weet dat het veilig is. Heb het filmpje net nog een keertje bekeken en ik blijf hierbij...bruggetje is niet breed maar breed genoeg. Verder aan beide kanten hoog genoeg dus hij kan niet zomaar in het water vallen en het oogt niet als een gammel bruggetje tbh.

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 23:47

hihi bedankt iedereen voor de complimenten, doet me echt goed!

@ annemarie, ik zou graag willen maar officieel is het niet toegestaan om met een paard dat bos te betreden... Duivel maar goed het is er zó heerlijk, en met de ponies kan ik er makkelijk in (vooraan is een hekje geplaatst waardoor je er met een groot paard niet doorkomt, maar met een kleinere pony wel).

over de brug: natuurlijk heb ik zelf ook nagedacht over evt. risico's bij het nemen van een dergelijke hindernis. nu ben ik niet iemand die voor een pleziertje grote risico's met dieren neemt, daarvoor zijn zij me veel te dierbaar. deze brug is veilig voor zover een brug dat kan zijn, enig risico is er, zoals gezegd, natuurlijk altijd. echter, uit angst voor evt. ongelukken alles wat leuk is laten past niet in mijn levensstijl, evenals het nemen van onnodige risico's.

overigens heb ik, vóór dit met Snatje te proberen, de brug al meerdere keren over gelopen met Flicka (en ook zoder pony), die overal al wel mee bekend is. de brug was hiermee al op 'veilig' getest. ik kan me, voor degenen die deze brug niet irl gezien en betreden hebben, de vraagtekens wél voorstellen, het oogt zo op de fimpjes misschien niet als de meest veilige brug. wellicht op korte termijn een filmpje van de andere brug hier, die weliswaar breder is, maar niet voorzien van relingen, hihi! Haha! Bloos