vind de berijder ook niet te groot en te zwaar dat past nog makkelijk.als je sommige combies ziet nou !!!
ga je ook wedstrijden met hem rijden?is echt een knappe pony en hij doet het super netjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Arabian_Girl schreef:Tsjaa er was geen andere cap. Dus is ze er zo opgegaan.
Als je beweegt was hij eerst al doodsbang.Maar gaat nu beter
Somebitch schreef:Ik vind dat hier mensen oordelen terwijl ze Gemini niet eens kennen overigens erg slecht.. Ze weten niet half hoe moeilijk en angstig Gemini is.. Dit is toch wel ver boven het normale paard..

, waardoor jij weer te groot lijkt..
Arabian_Girl schreef:Ik ga niet met die pony 20 min over de weg om bij een bak te komen die ook niet super is en dan nog 20 min terug. Als je er dan nog op zou willen is hij wel heel lang aan t werk.

Dus dat gaat helaas niet lukken.Dus zullen we het hiermee moeten doen. xLienepienx schreef:Bella88 schreef:Ik vind je te zwaar om zo'n klein beest in te rijden, dat nog geen gewicht gewend is... maar ach mijn mening...
Sorry, te zwaar ben ik echt niet. Evt. te groot, maar dat is weer wat anders. En je zet toch niet eerst een meisje van 40kg op de pony, omdat 60 kg nog teveel voor hem is. Hij is zes, geen springjong beestje hoor
Arabian_Girl schreef:Klein??Zo klein is hij nou toch niet hoor![]()
Hij is wel gewicht gewend.Erop zittenmaar niet echt rijden. Bovendien is het geen 3 jarige dus hij kan al wat meer hebben ook.
Somebitch schreef:Deze pony is al een ruiter gewend. Ik heb er namelijk ook een paar keer op gezeten en een rondje gestapt zelfs gedraafd op zijn 4e jaar?
Arabian_Girl schreef:Spieren krijgt hij ook van werken zonder een ruiter hoor. Hij heeft in die korte periode aardig spieren gekregen. Hij moet ook niet voor nix een nieuw zadel
Arabian_Girl schreef:Vd week even met pessoa longeren, Dan went hij ook aan Dingen bij zn benen.
Carmenn_ schreef:Arabian_Girl schreef:Tsjaa er was geen andere cap. Dus is ze er zo opgegaan.
Als je beweegt was hij eerst al doodsbang.Maar gaat nu beterSomebitch schreef:Ik vind dat hier mensen oordelen terwijl ze Gemini niet eens kennen overigens erg slecht.. Ze weten niet half hoe moeilijk en angstig Gemini is.. Dit is toch wel ver boven het normale paard..
Tja, hij is ontzettend moeilijk en angstig. Maar, gevaarlijk zonder cap? Jawel, maar het was maar voor één keer.
Klein detail, maarre, misschien volgende keer even beter bij nadenken.
Verder ziet het er wel goed uit, beugels mogen inderdaad wel wat langer. En over dat lichtrijden, doe maar rustig proberen. Dan vind ie het een beetje eng, (of heel erg), maarre, hij went eraan, en anders heb je daar later misschien problemen mee, omdat doorzitten óók slecht voor de rug is.
Heel veel Succes!

.
Mochten jullie de cap nou niet meer kunnen vinden of weer kwijt zijn; mijn cap mag je altijd lenen! 
Verder zou iets meer contact met de mond ook wel goed zijn, hij moet er immers wel aan wennen! Maar vind dat jullie het allemaal erg rustig en kalm aan doen 

Julia_14 schreef:Joline toch, zonder cap nog wel. Niet meer doen he, maar dat heb je al gezegd.Mochten jullie de cap nou niet meer kunnen vinden of weer kwijt zijn; mijn cap mag je altijd lenen!
Wat betreft het verdere commentaar over het lichtrijden ben ik het wel met de rest eens hier, lijkt me toch wel iets beter voor z'n ruggetjeVerder zou iets meer contact met de mond ook wel goed zijn, hij moet er immers wel aan wennen! Maar vind dat jullie het allemaal erg rustig en kalm aan doen
Ruiter is zeker niet te zwaar voor deze pony, door zijn slanke en korte bouw lijkt de ruiter al snel veel te groot. Tja, ze heeft alleen lange benen, maar daar zie ik niet zulke grote problemen in hoor! Voor zover ik weet is het alleen de bedoeling dat deze ruiter het inrijden weer wat oppakt, zodat de pony met iets meer ervaring op het gebied van rijden kan worden verkocht.
Tja, de natte weide: ikzelf krijg er ook geen prettig gevoel bij, maar ik denk dat de eigenaar dat op dat moment toch het beste kan inschatten. Het ziet er erg glad en modderig uit, maar ik neem aan dat ze echt wel uitkijken met een glibberige ondergrond.
Nog veel succes verder met Gemini!
Zoals al eerder is gezegd, weiland was echt niet nat. Was net een paar daagjes droog gebleven. Nu zal het weiland er wel weer heel anders uitzien

Epona_ schreef:Doorzitten op een jong paard is echt de dood..
Maar mijn cap mag je iig altijd lenen, want tis toch wel een groot risico op een onervaren beestje als Gemini. Maar daar is inmiddels al genoeg over gepraat denk ik zomaar
Dit zijn jouw zaken de verantwoordelijkheid van jou en van de eigenaar van Gemini, dus ik vind dat bokt daar verder weinig over te zeggen heeft. Tuurlijk, een opmerking erover maken kan echt geen kwaad, je mag hier immers altijd je mening geven, maar doe dat dan goed onderbouwd en plaats niet van dat soort berichten als bovenstaande van Epona_ Heeft helemaal niemand iets aan, bovendien zorgt het vaak alleen maar voor irritaties.

Onderbouwd commentaar is altijd welkom, mits het niet al 20 x gezegd is.