Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
geerke schreef:het lijkt mij ook niet leuk,trots foto's neer te zetten en het eind is dat er helemaal niets van deugt...
ik vind het wel meevallen,ze heeft nog genoeg tijd om te leren,
misschien leest ze het morgen allemaal door en haalt ze de bruikbare dingen eruit...ik blijf positief....
rozahorse schreef:Ik vindt het er gespannen uit zien maar jullie komen er met veel oefenen vast wel.
Renee__ schreef:madeleen schreef:Voor de rest mogen je beugels korter,
Langer bedoel je?
ReJo schreef:Nou sorry vind dit wel heel erg flauw van je,
als ik een foutje maak dat er wel staat dat je 13 bent krijg ik meteen een hele bakkes op me af?
Zeg ik nu iets, reageer je maar gewoon niet meer?
Vraag me af waarom je dit topic hebt geopend
want ik zie hier niets "in de grond trappend" ?
lieke4quike schreef:jij moet niet zeggen dat ik flauw ben en dat jij de hele lading krijgt, want ik kreeg de volle laag.
lieke4quike schreef:_Sigrid_ schreef:Ik heb niet veel aan te vullen op mijn voorgangers. Behalve dat je houding niet zo best is...
Tip: Neem een paar zitlessen. Ik denk dat je dan al 50% van de problemen heb opgelost.
Verder: Doe die sporen af. Sporen moet je echt alleen gebruiken als je een hele fijne houding hebt, en die heb jij niet. Ik kan van mezelf zeggen (10 jaar rijervaring) dat ik best netjes zit, maar ik vind mezelf nog niets eens goed genoeg om sporen te dragen.
Ook nog: Niet zo aangebrand reageren. Tegenwoordig plaatst iedereen HAW topics en wil alleen maar applaus. De commentaren die hier gegeven worden zijn soms inderdaad een beetje bot. Maar lieve schat, kijk nou eens kritisch naar die foto's van jezelf...dat is toch ook geen houding? Gelukkig kan je hier gewoon mee aan de slag zodat het beter wordt en je volgende keer positievere reacties hebt op HAW.
Over je paard: Prachtig dier, maar weinig ontspanning.
uhm, als ik vragen mag....wat heb jij hier aan te vullen? je zegt ik heb niet veel aan te vullen behalve: en dan noem je dingen op die er al lang 25 keer staan !
Citaat:Ik had niets aan te vullen wat betreft commentaar, wel wat betreft de tips. Houd er rekening mee dat dingen "geschreven" vaak harder overkomen dan bedoeld wordt.