Bedankt voor de tip
Haha als ik mn rijbewijs heb kom ik zeker even langs
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xjessx schreef:Ben ik idd mee bezig met heel veel schakelen zowel terug als naar voren
Bedankt voor de tip
Bets schreef:xjessx schreef:Ben ik idd mee bezig met heel veel schakelen zowel terug als naar voren
Bedankt voor de tip
Ik bedoel niet alleen schakelen. Door paard goed in lichaam te buigen zal binnenachterbeen naar zwaartepunt moeten gaan reiken waardoor paard de rug wil gaan ontspannen en dus vwnw wil gaan en vervolgens de neus wat eruit wil brengen. DAn zul je merken dat paard minder op zal gaan krullen. Good luck
) we gaan de goeie kant op 
ik rijdt ook altijd eerst laag en diep zo dat ze ontspant en los in haar lijf wordt daarna oppakken en met oprichting. ik vind dit PERSOONLIJK de beste manier. maar de meeste hier op bokt kunnen dit nie zo waarderen merk ik. ga gewoon zo door

Hij loopt dan idd over zn rug, goed voorwaarts houden is erg belangrijk dan, dus dat is wel een puntje waar je op kan letten. Verder vind ik het er heel ontspannen uitzien en helemaal niet sterk of gedwongen! En je benen idd, maar sommige paarden zijn nou eenmaal heel moeilijk te zitten, als je er maar goed op blijft letten komt dat vanzelf wel goed. 
kan ook nog op mn pony van 1.40 rijden! 

!
hoe is t nou met Knabbeltje?