saskiakefie schreef:Nu graag alleen nog reacties die nuttig zijn
Iedereen probeerde nuttige reacties te geven.
Wat moeten we dan zeggen?
Dat je zo goed bezig bent?
Je bent gewoon een Penny die de waarheid niet onder ogen wil komen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pistasche schreef:lisaamor schreef:
als ze niet wil mag ze er gewoon langs gaan
die wiegering was bij de laatste sprong
Ja maar waarom laten jullie haar zo hoog springen?
Lienek schreef:saskiakefie schreef:Nu graag alleen nog reacties die nuttig zijn
Iedereen probeerde nuttige reacties te geven.
Wat moeten we dan zeggen?
Dat je zo goed bezig bent?
Je bent gewoon een Penny die de waarheid niet onder ogen wil komen!
? saskiakefie schreef:normaal springen we niet zo hoog, maar dit was even vooral voor de foto, en het is ook een beetje voor de afwisseling
Nettieejj schreef:Dus je gaat eigenlijk maar een beetje patsen, laten zien hoe hoog je pony kan, hier kan ik dus niet tegen, laat dat beestje even lekker jong wezen!
,
!!
! gekehorse schreef:Hee,
Leuk ponytje![]()
!!
Groetjes!
saskiakefie schreef:Nettieejj schreef:Dus je gaat eigenlijk maar een beetje patsen, laten zien hoe hoog je pony kan, hier kan ik dus niet tegen, laat dat beestje even lekker jong wezen!
dat is ie 3 jaar geweest, maar volgens mij gaan jullie met paarden aan het werk als ze 30 zijn??
Revanches schreef:Nu eens even iets anders dan over de leeftijd te discussieren.
Wat doet die balk achter de hindernis?
Is dat met een reden? Weet je wel waarvoor zon balk achter de hindernis dient? Heb je de balk ook op de goede afstand liggen of hebben jullie dit ergens gezien,en doen jullie het maar een beetje na?
Als je wil springen prima,maar doe het wel met verstand.
gekehorse schreef:Hee,
Leuk ponytje![]()
!!
Groetjes!
saskiakefie schreef:Nettieejj schreef:Dus je gaat eigenlijk maar een beetje patsen, laten zien hoe hoog je pony kan, hier kan ik dus niet tegen, laat dat beestje even lekker jong wezen!
dat is ie 3 jaar geweest, maar volgens mij gaan jullie met paarden aan het werk als ze 30 zijn??
saskiakefie schreef:Revanches schreef:Nu eens even iets anders dan over de leeftijd te discussieren.
Wat doet die balk achter de hindernis?
Is dat met een reden? Weet je wel waarvoor zon balk achter de hindernis dient? Heb je de balk ook op de goede afstand liggen of hebben jullie dit ergens gezien,en doen jullie het maar een beetje na?
Als je wil springen prima,maar doe het wel met verstand.
punt 1: de balk ligt ervoor, we doen dit zodat ze wat eerder afzet

Bonnie_Theun schreef:Uhm, ik zie op een paar foto's duidelijk een balk erachter!
Bonnie_Theun schreef:Uhm, ik zie op een paar foto's duidelijk een balk erachter!