Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marjoleinft schreef:maar op deze fotos zal ze gerust wel weten wat ze doet .
parouscha schreef:oh oh oh zonde van zo'n jong dier.
Als je zo'n risico niet kunt nemen ga dan longeren maar om zo'n dier zo op te binden pff, beetje gepruts
potverdikkie schreef:Wij maken ons druk, terwijl de ts-er niet meer reageerd........
Zoro schreef:Haha wat leuk he die slof hahahaha prachtig! Het kan me niet schelen dat ie wat strak zit, na het ongeluk heb ik een whiplash opgelopen en hij was al paar dagen niet gereden dan rijd ik graag even met een slof ook al zit die te strak.. Want een val van het paard kan ik mij niet perimenteren.
Hij moet nog heel erg leren over de rug te lopen, maar dat duurt even en als het even spannend is komt inderdaad de dikke onderhals erop en rug weg.. Maar dat komt allemaal wel goed!
Sammie schreef:Als je het paard wil leren om z'n rug te gebruiken, zou je eens kunnen proberen om voorwaarts en neerwaarts te rijden of wat lager en ronder in stellen. Voor een paard van 4 jaar kost het veel energie en moeite om gelijk bovenin en aan elkaar te rijden, zeker als het diertje een tijdje stil heeft gestaan. Het lukt Wodan ook duidelijk niet om zijn rug te gebruiken en mooi in de aanleuning te blijven. Wodan lijkt mij een leuk paard, waar je straks verder mee kunt maar probeer het ruggebruik anders op te lossen, op deze manier gaat het niet werken.
talented schreef:Wanneer je hem laag en rond instelt en zelf voldoende gevoel hebt, voel je toch wanneer hij achter erbij blijft? Dat voorkomt het op de kop lopen. Een jong dier bovenin zetten, met het neusjes op de loodlijn, lijdt bij veel paarden ertoe dat zij daar bovenin een eigen houding ontwikkelen, waarbij het veel gemakkelijker is om de rug weg te drukken. Ik zou dus ook adviseren om hem wat lager en ronder in te stellen waarbij je jezelf constant blijft focussen op het feit dat hij van achter voldoende aan blijft trekken.
Zoro schreef:Haha wat leuk he die slof hahahaha prachtig! Het kan me niet schelen dat ie wat strak zit, na het ongeluk heb ik een whiplash opgelopen en hij was al paar dagen niet gereden dan rijd ik graag even met een slof ook al zit die te strak.. Want een val van het paard kan ik mij niet perimenteren.
Hij moet nog heel erg leren over de rug te lopen, maar dat duurt even en als het even spannend is komt inderdaad de dikke onderhals erop en rug weg.. Maar dat komt allemaal wel goed!
Lis_Ol schreef:potverdikkie schreef:Wij maken ons druk, terwijl de ts-er niet meer reageerd........
tja zo zielig is het wel
maar ze rijdt zo dr paard echt naar de kl*te.
als je Z2 hebt gereden,. moet je toch weten hoe slecht dit is!
Havanna__ schreef:tummielover schreef:Jeetje wat een gezeik hier weer over die slof.
Toervallig ken ik het meisje die op het paard zit en die
weet echt wel wat ze doet.
genoeg ervaring om het goed op te lossen en genoeg verstand ervan om te weten wat ze doet.
Ik vind het echt een heel gaaf paard kris
Ga zo door met je nieuwe talentje!!
Het is nou eenmaal zo dat Bokt + Slof = Gezeik![]()
En misschien weet dit meisje exact wat ze doet, maar wij kennen haar natuurlijk niet, en wij zien een paard met een erg strakke slof...![]()
Het is inderdaad wel een supergeweldig paard
Elisa2 schreef:Een goede ruiter heeft geen slofteugel nodig,ook niet als hij/zij bang is om te vallen.Het is al genoeg verteld,maar echt zonde van dit paard.