Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ave schreef:Het ziet er super uit, jullie zijn echt onwijs vooruit gegaan! Ik ben stiekem een beetje gerustgesteld, want mijn IJs is iets groter dan 1.40 en ik word ook rond de 1.77, dus dan past het nog goed (hoewel mijn IJs wel iets ranker gebouwd is).
Ik ben trouwens ook benieuwd naar nieuwe töltfoto's en gauw een (onderling) wedstrijdje starten hé
P.s. Wat wel een leuk detail is, is dat jouw IJs Eva heet en ik ook Eva heet en een IJs heb, hihi

Yinari schreef:Leuk zeg! Ziet er hartstikke leuk uit! Tsja, een IJslander heeft natuurlijk al een streepje vóór hè
Bedankt!Majax schreef:Wow wat een vooruitgang met die andere foto's! Ziet er echt super uit, ga zo door

Glossi schreef:He Kimmy wat zijn jullie vooruitgegaan zeg. Ik weet nog wel dat ze altijd op de voorhand liep en dat jullie 2x over de kop zijn gegaan. Denk dat het kwam omdat ze zo erg op de voorhand liep. Maar nuziet er goed uit

Je hebt ze laag en breed, wat raar kan overkomen 
oatswoats schreef:Hee!![]()
Je paard blijft geweldig!
Ziet er schattig uit met dat berenvachtje
Rijden ziet er ook netjes uit, die laatste foto is echt heel mooi!
Succes verder
xxx Nienke

Steffi91 schreef:toffe foto's, een plezier om naar te kijke![]()
nog veel plezier met haar he !

_Skess_ schreef:Ziet er goed uit, alleen je handen vind ik eerlijk gezegd erg storendJe hebt ze laag en breed, wat raar kan overkomen
Houd ze hoger en dichter bij elkaar, dat staat veel netter en is voor je IJslander ook beter.
Je zadel mag ook een stuk verder naar achter, hij drukt zo een beetje op de schouder
Verder heeft Eva een heel hoog kwijlgehalte!
Toch bedankt voor de tips! 

Nee hoor zo ben ik niet:)
_Skess_ schreef:Je zadel ligt net iets achter de schouder, dat kun je duidelijk opmaken aan de foto's. Zeg ook niet dat het verkeerd ligt, maar het ligt te ver naar voren. IJslanderzadels horen verder naar achteren te liggen.

polly_hvj schreef:Wat een schatje zeg!
Ik ga hem stelenNee hoor zo ben ik niet:)
Maar ik moet toegeven het is echt een pracht beest

Skotti schreef:Kimmy, ik heb nog even heel goed je foto's bekenen naar het berichtje van Skess, maar je zadel ligt goed hoor
Maar volgens mij ligt het ook gewoon prima hoor maar met dekje vertekend natuurlijk altijd wat.. 
Maar de rest ook, ga zo door
Lau_Ra schreef:Wat een leuke Ijslander! Je rijdt haar netjes

Ntlie_ schreef:Wat een geweldige pony zeg! Ben normaal niet zo van de ijslanders, maar deze is echt superleuk!
Die foto waar jij zo trots op bent is zeker netjes!Maar de rest ook, ga zo door
_Skess_ schreef:Ik zeg toch niet dat die mensen aan wie jij gevraagd hebt of het zadel goed ligt er geen verstand van hebben? Heb je mij dat horen zeggen? Nee dus, trek dan ook die conclusie niet...
Je ijslander kan dan wel lang gebouwd zijn, is de mijne ook, maar het zadel ligt toch net iets te ver naar voren.
Je pakt het allemaal wel heel aanvallend op, zo bedoel ik het helemaal niet hoor...

om verliefd op te worden
wat een vebetering in vergelijking met vorig jaar zeg
.