Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nathaliia schreef:sorry hoor,
maar moet je is kijken hoe ze op der kont en achterover zit.
Je moet wel meer druk geven om die pony rustig te laten lopen...
en ik vind het echt een prachtig dier, en ik vind dat je het goed doet hoor..
er word hier soms wel heel snel geoordeeld....
Dorage schreef:Nathaliia schreef:sorry hoor,
maar moet je is kijken hoe ze op der kont en achterover zit.
Je moet wel meer druk geven om die pony rustig te laten lopen...
en ik vind het echt een prachtig dier, en ik vind dat je het goed doet hoor..
er word hier soms wel heel snel geoordeeld....
moet het toch op een manier verkomen dat ze ervandoor gaat en alle mensen die daar lopen omver rijden? ik rij echt niet zo met een baktraining hoor

YoYo_ schreef:ik ben het er niet mee eens dat ik het dieronvriendelijk vind hij heeft namelijk op veel foto's zijn oren gewoon naar voren!!!!!!!!!!!
ik wil ook graag nog een keertje naar busloo
) zijn dag toch ook gewoon niet hebben ?
! De foto's zien er ook heel spectaculair uit, ik neem goed aan dat je flink wat heets onder je had ja
. Rinske schreef:Whaa, wat een cool dier zeg! Echt ernstig kwijlbaar! De foto's zien er ook heel spectaculair uit, ik neem goed aan dat je flink wat heets onder je had ja
.
En dan vervolgens die honden ook allemaal op je af lopen. Dorage schreef:#Ymke# schreef:Ik heb ook een héél heet paard, maar die is zelfs in de bak gruwelijk heet, en weet dus hoe zij zich voelt. Ik geef haar dus alleen maar tips. Als ze er niks mee wil doen, prima! Maar dan niet klagen dat ze zo heet was dat ze niet te rijden is. Hete paarden zijn meestal gevoelige paarden en juist als je er zo achteraan gaat zitten maak je ze alleen nog maar heter.
hmm en nu zit ik ineens weer achter haar aan?
t veranderd om de minuut