Stoute Wonder en Valar @ training

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sunnymay

Re: Stoute Wonder en Valar @ training

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 12:35

VValar schreef:
De oefeningen gaan gestaag. Travers zit er redelijk in, evenals wending o/d ah. Nog geen 7'vens zijn het haha maar misschien over een maand of twee dat het er goed in zit. Stap-galop-stap zijn we nu mee bezig.

Hoe gaat het met jouw paard?

Met welk paard? Pling Zsazsa of Future (of de pony Any Moment?)

Gewoon lekker rustig doortrainen, dan moet dat zeker kunnen om de oefeningen over een paar maandjes te beheersen. Het is meestal niet de kunst om de oefening te leren, maar de uitvoering en afwerking er van rijtechnisch gezien... Stap galop stap, vind ik zelf altijd zo'n heerlijke oefening.... Echt fijn dat je nu zo lekker door kan trainen op die stal daar!

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 12:56

hee Sunnymay, heb je die zwarte merrie eigenlijk nog? Die bij mw. Schilder stond toen? Dat is ZsaZsa toch? Hoe gaat het met haar?

Vvalar staat goed op dr nieuwe stalletje. Nadeel is wel dat ik nu elke dag met haar opgezadeld zit Haha!

X_Trees: Dank voor de complimenten! De eerste is ook mijn favoriet Clown

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 13:00

Ik bedoelde eigenlijk allemaal, had ook paarden moeten schrijven ipv paard Knipoog

Yep precies. Kunstje aanleren gaat vrij snel maar die oefening ook echt voor een 7 in je proef rijden vergt nog wel enige training.

Als de eerste je favoriet is Abrahams, waarom hoor ik je dan altjid te klagen over die knol? Over die van mij hoor ik altijd alleen maar lovende woorden van je Clown

Soniador

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 13:04

Wat een prachtige paardjes! Ja
Mooie foto's,ziet er echt super uit!

karolie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 13:06

Prachtig hoor! heel sjiek!;)

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 13:36

VValar schreef:
Als de eerste je favoriet is Abrahams, waarom hoor ik je dan altjid te klagen over die knol? Over die van mij hoor ik altijd alleen maar lovende woorden van je Clown

Ik moet toch ergens over klagen? Over Poisk valt weinig meer te klagen (behalve dat hij alleen maar centen kost) dus nu is Wonder de pineut! hihi. Jij klaagt toch ook altijd over jouw klapgeit Haha!

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 14:55

Abrahams schreef:
hee Sunnymay, heb je die zwarte merrie eigenlijk nog? Die bij mw. Schilder stond toen? Dat is ZsaZsa toch? Hoe gaat het met haar?

Ja, haar (zsazsa) heb ik nog! Ik ga zo naar haar toe. Ze wordt momenteel beleerd en doet het erg braaf. Hopelijk mag ik er zo ook een rondje op! Dus hopelijk blijf ik positief. Ze zijn daar in ieder geval erg te vrede en vinden het een fijn paard, die ik niet weg mag doen van hun. Bloos

Abrahams schreef:
Vvalar staat goed op dr nieuwe stalletje. Nadeel is wel dat ik nu elke dag met haar opgezadeld zit Haha!
Haha!

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 14:57

VValar schreef:
Ik bedoelde eigenlijk allemaal, had ook paarden moeten schrijven ipv paard Knipoog

Yep precies. Kunstje aanleren gaat vrij snel maar die oefening ook echt voor een 7 in je proef rijden vergt nog wel enige training.

Zsazsa gaat super, zoals je hierboven leest, wordt ze beleerd en doet ze het erg braaf. Geen kattekwaad, dus houden zo!
Any Moment, doe ik erg rustig aan mee. Topic was van 1 dec en dat is laatste keer dat ik haar reed. Wel wordt ze 3x per week gelongeerd. Ze is nog maar 3,5 en wil haar langer heel houden, omdat ze best graag wil. Echt een super ponytje!! Ben ik nog steeds blij mee.
En met Future gaat het zelf wel goed, maar is alleen niet meer geschikt voor de sport. Enkelt als fokmerrie. Maar weet niet of je dat al wist.

(en jullie kleine? )

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 15:13

Hee wat goed Sunnymay. Het is ook een mooi paard. Houden (of aan mij geven hihi)! Waar laat je haar op het moment beleren?

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 15:59

Geheel offtopic Bloos Haha! : Ik scroll steeds snel over mijn eigen berichten heen, en dan is het net alsof er stoute Wouterrrrrrr boven het topic staat Clown

madeliefje18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 16:20

Top! Vingers aflikken

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 16:22

Wauw, wat is Wondersteen een prácht van een paard zeg Kwijl

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 16:32

Haha, had ook een leuke naam voor 'm geweest: Stoute Wouter!!

Dank je Splash_!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 16:40

VValar schreef:
Ik sta nu sinds september bij Abrahams op stal Jura. Bevalt super moet ik zeggen. Mooie accomodatie en Valar heeft al snel vriendjes gemaakt met Wonder. Op de andere stal rij ik helemaal geen paarden meer. Uranca (die ik voorheen ook reed) staat al sinds vorig jaar november kreupel op stal helaas.

Leuk dat jou stal ook zo bevalt Jura. Was een mooie stal van de laatste foto's af te zien.

Gezellig hoor, samen op dezelfde stal! Ik heb daar 4 jaar gestaan, wist je dat? Doe ze maar de groeten van me. Lachen
Dank je! Lachen

Abrahams schreef:
Dank je, hij blijft maar groeien Haha!

Heerlijk Jura!! Ben jaloers! Heb je ergens een topic van je stal met foto's? Ben erg benieuwd!

Blijf maar lekker veel foto's plaatsen! Lachen
Nee, heb geen topic, had alleen her en der foto's geplaatst. Ik zal binnenkort wel eens een topic plaatsen.

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 16:55

Ja, Jura stom dat je bent weggegaan Haha! Wanneer kom je weer terug? haha. Ik zal Henk en Madelein de groeten van je doen.

Ben benieuwd naar je nieuwe stal! Kom maar op met die foto's!
Foto's zijn altijd leuk. Je kunt niet genoeg foto's hebben van je paard is mijn motto Clown

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 12:05

SCHOP! Haha!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 12:21

Je mag niet schoppen Abrahams. Je schopt je paard al meer dan genoeg.

Ik wist trouwens niet dat je ook op deze stal hebt gestaan Jura. Wat leuk zeg! Ook toevallig. Hoe gaat het met je paarden eigenlijk? En waar woonde je ook alweer? Bloos

Leuk om te horen dat ZsaZsa het onder het zadel zo braaf aan het doen is. Dat beloofd veel goeds! Zelf al opgezeten, en hoe ging dat? Ga je haar zelf doorrijden of heb je iemand anders ervoor gevonden nu?
Ik wist het van Future al inderdaad, heel vervelend voor je. Gelukkig heb je nu wel een fijne pony en binnenkort ook een fijn paard tot je beschikking.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 15:22

Abrahams schreef:
Ja, Jura stom dat je bent weggegaan Haha! Wanneer kom je weer terug? haha. Ik zal Henk en Madelein de groeten van je doen.

Ben benieuwd naar je nieuwe stal! Kom maar op met die foto's!
Foto's zijn altijd leuk. Je kunt niet genoeg foto's hebben van je paard is mijn motto Clown

Haha Haha!
Dank je!

Ja ik moet nodig eens 1 topic maken ofzo. Ben het helemaal met je eens! Lachen

VValar, inderdaad toevallig. Ik stond daar net voordat Henk Bruijns het kocht (was eerst van Gerrit Deen) en ben toen dus nog 4 jaar gebleven, leuke tijden gehad. Ik heb 7 jaar in Purmerend gewoond, daarna 2 jaar in Bussum en nu op de Veluwe (maar Bussum hebben we nog). Paarden gaan goed, die genieten ook erg! Lachen

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 15:38

Zo beetje late reactie van mij op jullie foto's.
Gave actie foto's
Vvalar succes straks in de M2 en Abrahams op naar de L2

Arabische

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 15:41

Supper mooie paarden! Ja, mooie fotos ook.

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 15:43

Wauw.. Echt super mooie paardjes zijn het Haha!

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 16:34

ponyparadijs schreef:
Zo beetje late reactie van mij op jullie foto's.
Gave actie foto's
Vvalar succes straks in de M2 en Abrahams op naar de L2

Hee gezellig!!! Thanks!

x_kiimy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 18:20

wow stevige galop heeft Valar!!
super mooie paardjes Knipoog i love brede blessen xD mijne heeft dat ook Lachen

Piietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 19:08

leuk paardje.
De 1ste heeft een mooie aparte kleur.
allebij worden ze netjes gereden(Y)

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 19:25

VValar schreef:
Leuk om te horen dat ZsaZsa het onder het zadel zo braaf aan het doen is. Dat beloofd veel goeds! Zelf al opgezeten, en hoe ging dat? Ga je haar zelf doorrijden of heb je iemand anders ervoor gevonden nu?
Ik wist het van Future al inderdaad, heel vervelend voor je. Gelukkig heb je nu wel een fijne pony en binnenkort ook een fijn paard tot je beschikking.

Ik heb er gisteren voor het eerst zelf op Zsazsa gereden! Ze is nu een maandje onder het zadel. Best wennen. Nog niet echt een stuur op. Ze gooit wel hoog op zeg! En ze gaat vanzelf een beetje in een houding lopen en dat is best lastig om dan teugeldruk te krijgen. En dat was ook wel even wennen met een hard springzadel Bloos Nu gevoelige kont! Op mijn site staat een filpje van haar met mij erop! Laat even weten wat je daar van vindt! Was best trots op haar en een beetje trots op mezelf! Ach gut
Baal van Future, maar ben ook blij met mijn welshje!

Abrahams schreef:
Hee wat goed Sunnymay. Het is ook een mooi paard. Houden (of aan mij geven hihi)! Waar laat je haar op het moment beleren?

Laat haar bij Maarse beleren. En ik denk wel dat het houden wordt hoor! Vingers aflikken Ze is langbenig, maar ondanks dat ik klein ben, mis sta ik er niet op. Ze is nog erg iel (ook een heel stuk afgevallen door dit alles).

Hoop dat mijn Zsazsa net als die van jullie gaat lopen! Haha!