Zelf inrijden of uit besteden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tootz

Re: Zelf inrijden of uit besteden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 10:04

Dat gevoel ken ik inderdaad. Nu het mijn eigen paard is is het toch heeeeeel anders! Op 1 of andere manier is het oppeens veel moeilijker om beslissingen te nemen.

Ik ben ook bezig met lekker tutten: spelen, rommelen met paraplu's, plastic zakjes, zadel, af en toe een bitje. Ik ben nu een beetje bezig met ernaast staan en haar als leunstoel gebruiken en een beetje achterlijk om haar heen springen (mensen die het zien denken echt dat ik niet spoor denk ik Tong uitsteken ) Maar spelender wijs aan zoveel mogelijk laten wennen en tot nu toe gaat dat uitstekend en ze vind het ook overduidelijk leuk dus we blijven zo gewoon lekker bezig.

Repeat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 11:13

Ik vind het een goeie beslissing van jou hoor Bloos want zo krijgt je paard ook meer vertrouwen in jou, omdat jij er vanaf het begin mee omgaat en er van af het begin op rijd. Veel succes ermee!

miranda85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 11:21

je hebt helemaal gelijk Repeat! ik ga het ook zelf doen (over 1,5 jaar..) maar ik merk gewoon dat mijn jaarling me nu al vertrouwd...en graag bij me is.
zou het moeilijk vind en om hem uit handen te geven. en hulp is er zeker...mijn verzorgster gaat mij helpen. heeft vroeger zelf ook haar pony in gereden.

Repeat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 11:23

miranda85 schreef:
je hebt helemaal gelijk Repeat! ik ga het ook zelf doen (over 1,5 jaar..) maar ik merk gewoon dat mijn jaarling me nu al vertrouwd...en graag bij me is.
zou het moeilijk vind en om hem uit handen te geven. en hulp is er zeker...mijn verzorgster gaat mij helpen. heeft vroeger zelf ook haar pony in gereden.

Jij ook succes dan Lachen het is goed dat je verzorgster er ook ervaring mee heeft en ook is het goed dat je jaarling je nu al vertrouwd. Ik snap ook dat je, je pony niet uit handen gaat geven. Dat zou ik ook niet willen doen als ik een goeie band met de pony had. Lachen

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-07 21:14

Wat is het leven met paarden toch mooi! Als je het zo leest! En we vinden allemaal onze weg met ons paard en tja beslissen blijft altijd lastig maar als je hem genomen hebt denk je had ik daar nu zo lang voor nodig. Mijn beestje doet niet zo moeilijk ahaha