Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zap schreef:gaaf paard!![]()
Ziet er goed uit..alleen is het niet zo dat als je je handen hoger zet het paard juist dieper gaat lopen (helemaal met stang en trens), dan krijg je juist een hefboomwerking. Handen laag en voor je uit plaatsen en been eraan!
Veel succes met je knapperd
)?

Het paard doet gewoon gehoorzaam de oefening als ik dat van hem vraag zonder dat ik het "er uit hoe te persen" . Als dit wel het geval zou zijn zou ik deze oefening helemaal niet rijden omdat hij daar dan nog niet aan toe is.
)
"of niet, het ziet er in ieder geval erg spectaculair uit! 

snoeppig schreef:@femiaans: ik heb nog een andere fries en die heb ik zelf van de B naar het Z1 gereden en we hebben nu 4 winstpunten in het Z1. Mijn isntructeur heeft wilke in het Z2 gestart en heeft daar ook 1 winstpunt in (wilke had namelijk nog nooit gestart met Tineke) dus ik ben Z1 met winst en het paard Z2 met winst dus vandaar dat we in januari Z1 gaan starten. Snap je?

. Zodra je zit dan ook steviger is, komen die handen ook vanzelf wel goed, denk ik zo.snoeppig schreef:@Simba_: hij is nog hengst ja. We hebben hem van hun gekocht. Hij was voor de helft van Bartels en van stal Wijdewormer. Tineke had er geen tijd meer voor om verder met hem te gaan dus ze dachten er over hem te verkopen. Dus toen hebben wij hem gekocht
? 
snoeppig schreef:@Simba_ : nee jammer genoeg ga ik daar niet lessen. We hebben het wel gevraagd maar ze hebben daar niet genoeg tijd voor. Welk ga ik in de ozmer weer naar een trainingsweek en dan mogen ze allebij mee:D