Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Odie schreef:Dat zijn nog eens punten !!! Echt superknap!
Het ziet er prima uit, als ik nog iets van commentaar zou mogen geven dan is het: kijk nog wat verder voor je uit, schouders meer terug etc etc
Nieuwe jasje staat je errug mooi! Ikke ook hebbe..
ik ben ook erg blij met mn nieuwe jasje Tyron schreef:Gefeliciteerd met je super punten. Jullie zijn een mooie combinatie! Succes in het M!!!
Van welk merk is je hoofdstel??
Tiestoke schreef:Tyron schreef:Gefeliciteerd met je super punten. Jullie zijn een mooie combinatie! Succes in het M!!!
Van welk merk is je hoofdstel??
Ik vergeet telkens wat voor hoofdstel ik heb, ik zou morgen even voor je kijken!
INkie schreef:Daar is de mooie grote zwarte weer!
Echt mega punten joh! Op naar het M1 komt helemaal goed!
sherr schreef:ziet er mooit uit.
helamaal mijn tijpe paard!!!
lekkr stevig.
alleen ik zou niet snel zegen dan het een gribaldi is.
maar hij is wel super mooi
(Heb al in je profiel gespiekt, jeetje wat een vooruitgang!) Ffortuna schreef:Tjee, wat heb jij een mooi paard onder je kont! Prachtige foto's, meer meer meeeer!(Heb al in je profiel gespiekt, jeetje wat een vooruitgang!)
Jaa dat is inderdaad een hele tijd geleden dat ik mn profiel bijgewerkt heb, jaa vooruitgang zit er gelukkig wel in
Hij doet het allemaal erg goed. Dankje wel voor je leuke reactie trouwens! elady schreef:Hij is zeker gaaf en je punten zijn dan ook zeer terecht binnen!
Enig puntje: je valt wat naar voren op de laatste foto's, probeer daar op te letten.
Tiestoke schreef:sherr schreef:ziet er mooit uit.
helamaal mijn tijpe paard!!!
lekkr stevig.
alleen ik zou niet snel zegen dan het een gribaldi is.
maar hij is wel super mooi
Dankje wel! Haha typisch, de meesten zeggen gelijk dat het een Gribaldi is
XXGuussieXX schreef:gaaf dier heb je onder je kont! ziet er goed uit! veel succes met hem!
Wanted2003 schreef:Ziet er netjes uit hoor!

BabsieJana schreef:Wat een prachtig paard!
Mooie punten, t ziet er echt goed uit!
veel succes verder in de M!
Dankje wel verder!