Wauw ziet er weer super uit, IK Vind Banshee ook zo leuk!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
GinnyBanshee schreef:@bromfiets: echt? ik vind de eerste foto eigenlijk normaal.. ik zit een beetje kort voor een dressuurzadel maar het valt toch niet zo erg op ?
mijn stuitje: heb een trap van charlie op mijn knie gehad en toen 2 meter naar achter geknald en op mijn stuitje beland.. het gaat nu gewoon bijna normaal weer maar ik zit ietjes korter zodat ik niet echt hoeft te 'zitten'voor mijn gevoel niet gek kort ofzo..
@whitepanther oh jamaar je moet het snel weer proberen hoor, lekker oefenen

.
ik heb vrijdag weer les dus ik zorg ervoor dat ik een paar filmpjes heb
Valt de rest bij in het niet.
. Denk dat je nog ver gaat komen met haar.
ik hoop het wel 
jefreyginny schreef:de filmpjes komen er vrijdag of zaterdag. moet alleen even zorgen dat ik er bij ben![]()
maar mensen het staat vast de filmpjes komen er zo snel mogelijk aan

ladylay schreef:jefreyginny schreef:de filmpjes komen er vrijdag of zaterdag. moet alleen even zorgen dat ik er bij ben![]()
maar mensen het staat vast de filmpjes komen er zo snel mogelijk aan
![]()
![]()
maar ze komen echt
jazz komt dan waarchijnelijk ook voor fotos, dus jij hoeft maar te filmen
me moeder heeft de kabel moeten bestellen voor de video ... dus hoop dat dat snel binnen is.
ik ben maar 155
wie is winston al weer? 
had wedstrijd vandaag, 1 winst erbij
prachtige paard
GinnyBanshee schreef:nou vrijdag hoor jef, want dan moet je mijn les zienjazz komt dan waarchijnelijk ook voor fotos, dus jij hoeft maar te filmen
me moeder heeft de kabel moeten bestellen voor de video ... dus hoop dat dat snel binnen is.
bedankt voor de leuke reacties