Misschien een rare vraag, maar kan ie ook springen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Noetanchamon schreef:Mag ik je vragen waarom de Vos voor en achter gebandageert is?

Noetanchamon schreef:Mag ik je vragen waarom de Vos voor en achter gebandageert is?

maikeltje schreef:De schimmel ben ik niet zo van onder de indruk, maar de vos is een plaatje en daarbij een echte krachtpatser zo te zien.
Misschien een rare vraag, maar kan ie ook springen?
maverick schreef:Noetanchamon schreef:Mag ik je vragen waarom de Vos voor en achter gebandageert is?
Dat mag
Hij is alleen voor gebandageerd,achter zijn gewoon stijklappen.
Wij bandageren(dikke lap er onder) voor eigenlijk altijd( soms gewoon met peeskappen).Geeft naar mijn idee meer ondersteuning en bescherming.Overigings alleen tijdens het rijden.
In de wei heb ik alleen een paar met springschoenen staan

Noetanchamon schreef:maverick schreef:Is niet zo.Moet wel zeggen dat ie ook erg groot draafd,Klein lopen kan hij nog niet.Eerst recht en aan het been en dan pas gaan we hem verkleinen.
Hij is ruim in zijn passen ja en natuurlijk moet hij eerst op 4 benen kunnen lopen voordat je 'm kunt gaan verzamelen maar ik vindt hem "over the topp gaan" in zijn bewegingen.

spettic schreef:maverick schreef:
Mag ik je vragen waarom de Vos voor en achter gebandageert is?
Dat mag
Hij is alleen voor gebandageerd,achter zijn gewoon stijklappen.
Wij bandageren(dikke lap er onder) voor eigenlijk altijd( soms gewoon met peeskappen).Geeft naar mijn idee meer ondersteuning en bescherming.Overigings alleen tijdens het rijden.
In de wei heb ik alleen een paar met springschoenen staan
[/quote]

) wel méér dan goed... dat maakt 'm zelfs mooi

spettic schreef:oja, ik begrijp het.
degene die het artikel schrijft heeft er natuurlijk geen verstand van.
Ik waarschijnlijk ook niet.
Gelukkig dan maar dat jij dat wel hebt

Ilsemarie schreef:BIT is inderdaad ook niet alwetend.
Maar dit is een mooie serie om de avond mee af te sluiten. De beweging en het koppie van die vos maakt zijn niet-zeer-aantrekkelijke-kleur (vos is niet mijn ding) wel méér dan goed... dat maakt 'm zelfs mooi

Blueberry schreef:Beide paarden lopen achter de loodlijn waardoor hun nek niet het hoogste punt is.
Wat mij opvalt is dat de ruiter bij de bovenste foto's zijn handen afwisselend hoog en laag houdt (komt door lichtrijden?) dat vind ik toch wel niet zo netjes voor zo'n hoog niveau. Ondanks dat vind ik de paarden lekker lopen.
Ik vdin ze wel in je vorige topic netter lopen.
Desalniettemin heb je gave paarden
Ben benieuwd naar rijfoto's van jezelf!
Gelukkig hoeft in de training nog niet alles er altijd perfect uit te zien
sjaantje schreef:Het blijft een stel leuke beesten! Al dat rijtechnisch commentaar van een paar fotootjes vind ik ook erg knap..
. Ik zou me niet teveel aantrekken van de BIT-wijsheden waar nu lekker mee gestrooid wordt, de hele goegemeente heeft weer wat gelezen
en hup dat wordt dan ook gelijk tegen je gebruikt, beetje jammer. Anyhoe, ik ben benieuwd naar de plaatjes waar je zelf op Willy stapt. Binnenkort? liesje23 schreef:sjaantje schreef:Het blijft een stel leuke beesten! Al dat rijtechnisch commentaar van een paar fotootjes vind ik ook erg knap..
waar is haw dan voor?
maverick schreef:@ de rest thanx voor jullie berichtjes.
Voor de mensen die het echt niks vinden,Graag foto's van jullie eigen(dus geen geripte anky of edward plaatjes) paard(en) (die in het leer proces zijn) zoals het wel moet.De schimmel is al wel verder in africhting,daar zit de bassis super in.Foto;s van het losrijden heb ik niet gemaakt.Verder is willy gewoon normaal gereden,niet de braafste overigens.maar voor al diegene die denken dat ze het beter kunnen,zijn ze uitgenodigt om het even voor te komen doen![]()
Verder gaan we nu weer terug ontopic

Ook meer steun op de voorhand.