bruine Z2 fjord van 1.65......

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Re: bruine Z2 fjord van 1.65......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 16:54

Honeys schreef:
Het setje is geweldig.

Persoonlijk zou ik m'n armen wat meer tegen m'n lichaam aanhouden ( t is net alsof er wat onder je oksels zit Haha! ) en wat meer op je hakken letten. Probeer je voeten netjes in lijn naast het paard te houden. Volgens mij drijf je niet bij elke foto net toevallig aan Knipoog ..

Voor de rest..heeeeeeele mooie combinatie met potentie. K zou er meer mee gaan doen als de mogelijkheid er is! Succes!

Dank je..
De eigenaresse heeft aangegeven dat ik met hem mag gaan starten.
Ga er goed over nadenken.
Start er al 2 en helaas heb ik geen geldboom in de tuin Clown

metternich

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 17:15

Het paard wat Kelly rijd ken ik al enige jaren. Het is niet het makkelijkste paardje om te rijden!
Voorop gesteld heeft dit paard geen last van zijn rug. Hij is springgefokt en overbouwd. Ik vind het erg knap wat Kelly met 5 keer rijden heeft bereikt met hem.
Het is moeilijk om met dit paard de ontspanning te vinden, Kel heeft dat in een korte tijd gevonden wat ik erg knap vind!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 17:44

Ik was ook al op zoek naar een unicum.Maar pech een gewoon paard.
Maar wel een heel mooi paard.
Ik vind dat je hem heel ontspannen rijd.Bovendien, het eerste volledige perfecte plaatje van een ruiter te paard moet ik nog tegen komen.

Mocht je je ooit vervelen,ik heb nog een heeeeelee leuke drie-jarige staan Knipoog

weemi_4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 18:25

ik vind dat he zeer goed meevalt dat hij achter het bid kruipt. maar hij is toch geen fjord ?

weemi_4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 18:27

sorry ik snap het al

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 18:32

dubbelpost Clown
Laatst bijgewerkt door Keesje op 20-11-07 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 18:33

talented schreef:
Kelly_Taco schreef:
Ik ben nog niet bezig met mijn eigen houding, eerst het paard lekker aan het lopen krijgen dan mezelf Haha!

Wat een bijzondere uitspraak zeg. Zolang een ruiter niet correct zit, kan een paard ook niet correct marcheren!

ja dit vind ik ook nogal een vreemde uitspraak.. Zoals sjaantje al zei, zolang jij niet correct zit, kan jou paard niet (goed) in balans lopen. Dit is inderdaad goed te zien op foto 3, hij drukt zijn rug weg en jij zit niet ontspannen en niet in balans.
Ook zeg je in je openingspost dat je er niet goed aan kan komen als hij heet is, maar juist op die gespannen of 'hete' momenten moet je eraan komen, zoals peetje82 ook al zei..

Als je de adviezen die in dit topic zijn genomend aanneemt en er misschien zelfs iets mee doet komt het vast helemaal goed!
Het is namelijk een erg leuk paard Lachen
Succes

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 18:37

Jammer dat het zo duur is om er nog een te starten want er zit zeker toekomst in jullie als ik dat van foto's af kan beoordelen. Prachtig paardje, geweldig setje. Ga zo door zou ik zeggen! Lachen