Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xLuus schreef:jamaar zou je het zelf niet l.ullig vinden als je instructeur tegen je zegt dat je te dik bent?
Er wordt al aan gewerkt zegt ze toch? Waarom moet heel bokt daar dan nog een schep bovenop doen?
Dancie schreef:tita jij hebt de bouw voor een pony je kanmet gemak op een pony rijden. maar dani heeft dat gewoon niet en het is zielig voor nero
Dancie schreef:xLuus schreef:jamaar zou je het zelf niet l.ullig vinden als je instructeur tegen je zegt dat je te dik bent?
Er wordt al aan gewerkt zegt ze toch? Waarom moet heel bokt daar dan nog een schep bovenop doen?
ik heb lieverr dat mijn instructrise zegt dat ik te dik ben dan dat ze me laat rijden en dat mijn pony last heeft
tita schreef:Dancie schreef:tita jij hebt de bouw voor een pony je kanmet gemak op een pony rijden. maar dani heeft dat gewoon niet en het is zielig voor nero
mijn echte bouw is niet deze bouw hoor ik moet hier veel voor laten en heel veel sporten omdit te bereiken.
Snoepen ed kan absoluut niet ik train meer dan 10 uur per week (wedstrijd niveau)
Voor mij is onder de 60 kilo blijven net zo moeilijk als 10 kilo afvallen van dani
Ben ook stukkie ouder en dan is het helemaal moeilijk afvallen en op gewicht blijven
LovingTweety schreef:@ J_ Charissa; Dan heb je mijn tekst niet goed gelezen...
J_Charissa schreef:Als ik het goed begrijp vinden jullie dat ze Nero moet verkopen, omdat ze te zwaar voor hem is. ( en daarom een paard moet kopen omdat het plaatje dan wel klopt)
Maar ze zegt dat ze bezig is met afvallen.
Waarom moet ze hem dan alsnog gaan verkopen? want zodra ze dunner is klopt het plaatje toch weer ?
Soet schreef:Tita: als ik even zo onbeleefd mag zijn: wat is eigenlijk je doel? Je bent heel dit topic aan het verneuken (sorry voor m'n taalgebruik, maar zo is het) en ik weet nu al bijna zeker dat dit op slot gaat. Jammer hoor, als je niet eens bent met Dani haar manier, So be it. Reageer dan niet meer, geef dit topic geen aandacht meer, en doe iets anders. Ik vind het oprecht jammer dat Dani haar topic's telkens weer naar de wup gaan door een paar mensen die dus niet akkoord zijn met haar manier van rijden, en combi met Nero.
Iedereen weet dat Dani is aan het afvallen, en er zijn vele bokkers die dit toejuichen en haar steunen. Ik ben het stilletjes aan beu dat er juist een paar bokkers zijn die haar dan telkens weer er op wijzen dat ze NU nog wat te zwaar is voor Nero (maar hij kan haar prima houden, anders zou Nero niet zo lopen, als je foto's ziet van een paar jaar terug) Ooit wordt dit weer het perfecte plaatje, daar ben ik van overtuigd.
Jammer hoor, niet alleen naar jou gericht, maar naar iedereen hier.
Dani, lekker doorgaan met waar je mee bezig bent. Leuk setje heeft Nero weerVind het er dit keer nét wat minder uit zien dan anders, maar iedereen heeft zo eens z'n slechte dag/week. Je beugels mogen naar mijn mening ook wel wat langer.
Je houding vind ik wél verbeterd, je zit echt al stukken beter rechtop. Goed hoor!