*dan kan banshee aardig goed een sliding stop

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haike schreef:Gefeliciteerd met je prijzen!
Als ik zo de foto's zie (en is niet aanvallend bedoelt, weet dat foto's een vertekend beeld kunnen geven), denk ik wel te weten waarom je geen wp had; (veel) te weinig lengtebuiging voor een Z-proef. Blijf hieraan trainen, dan komt die wp de volgende keer mss weer wel.

weer nette foto's.
http://bansheefans.hyves.nl/?fromEdit=1 ... TMUIOKWOO4
, December 2005 zijn we met de B begonnen (jan en feb 2005 hebben we niks gedaan, toen had ze een pees verrekt van vastliggen) en mei 2007 hebben we Z gestart ,

en @jorine_ilysm: super leuk om te lezen, dat vond ik ook maar leuk om van iemand anders te horen !
.
de spaanse pas kwam omdat iemand een lichte hulp voor steigeren gaaf en dus ging bansh gewoon iets omhoog met haar benen, toen heb ik daar op getrained tot dat ze allebei de voetjes op commando deed en van uit daar makkelijk de spaanse stap geleerd. uitstrekken in draf heb ik gewoon jaren geoefened... toen ik haar kreeg had ze zulke kleine gangen en nu zijn ze mooi ruim. gewoon elke keer wat verder vragen. toen ging ze in eens zweven in een uitgestrekte draf dus ik heb gelijk gezegd dat ze braaf was en toen gelijk op iets anders oefenen. Met tijd krijgt ze meer spieren en meer capaciteiten dus soms ben ik ook nog verbaasd met de verbetering
ook nou dat ze de spaanse pas kan, heeft ze door dat ze veel meer haar benen kan strekken en zweven. Henrieke_ schreef:Geweldig! een fjord in het Z! Ook het hartje op de kont, ziet er heel leuk uit!
De jury kan soms tegen zitten, maar dat ze dan ook geen goede argumenten geven vind ik persoonlijk wel belachelijk!
Succes verder!
Maanling schreef:Klein rekensommetje maakt dan….
Je hebt vier jaar geleden als 3-jarige gekocht, toen ze nog niets kon en haar dus in vier jaar naar het Z opgeleid? Wat goed!
Dan is er wellicht ook nog hoop voor Maanling & Jo