Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En de keer erop nu gewoon 5.
Je kunt toch in galop ook schakelen, beetje naar voren, beetje terug? Mss begrijp ik je verkeerd hoor.
en dan wil ze nog wel eens "harder" gaan, dan neem ik haar wel terug hoor, je moet niet denken dat ik door de bak heen zoef
maar dan zet ze wel eens een pasje bij , dus dit is een goede oefening voor mij en mijn pony
ikenindi schreef:die van 1.60 is hoger... die kunnen ze zien. op de grond kunnen ze niet zien waar ze hun hoeven plaatsen...
maar juist daarom moet je toch een kleine aanwijzing geven wanneer je paard er over heen moet gaan? dat heet leiden...
runningkawa schreef:Maar zelfs voor dresuurruiters
Dan leren ze een goede middengalop rijden en weer terug rijden. Goede punten gegarendeerd
runningkawa schreef:Het is dan bedoelt om ritme te houden. Eerst balkjes en dan die laten liggen en een sprong ervoor en erachter.Daar heb ik dan persoonlijk wel mijn vraag wat daar de trainingswaarde van is?
Anoniem schreef:mij is ook altijd verteld dat het gevaarlijk is -__-"

(zijn er dan meestal maar 2) Gerlin schreef:ik heb dit pas ook gedaan bij mijn les, alleen ik had heel erg de neiging om in de verlichten zit te gaan zitten, maar dat moest niet omdat mijn pony anders zijn evenwicht zou verliezen, ik vond het idd ook een hele goede oefening!