Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
florrtje schreef:Miss_Blimm schreef:Het zal wel aan mij liggen maar vind de foto waarop je rechtop het paard staat, en in galop, nogal 'nep'. Je voeten lijken erin geplakt?? Tis maar een vraag van mij hoor
Vind de rest namelijk wel 'echt' eruit zien.
nep???
kijk dan maar eens naart filmpje en zeg dan nog eens ofdat nep is!!
odifix schreef:Meisje, ten eerste mijn complimenten! Je rijdt pas 2 jaar, maar wat een talent! Je rijdt zo natuurlijk en je omgang met de paarden is geweldig!
Eindelijk eens foto's waar ik met plezier naar kijk, eindelijk eens een ruiter die gewoon rijdt, zonder al dat "stijve" zo van "Hakken omlaag" "meer aanleuning" etc.......
Voor mij is het duidelijk, zo hoor je gewoon paard te rijden, zonder poespas en met veel plezier! Al die overbodige hulpmiddelen zijn gewoon niet nodig!
De voltige foto's en films zijn geweldig, wat mij betreft kun je zo bij Cavalia! Volgens mij wordt je gelijk aangenomen!
Ik weet zeker dat Emma "voorzichtig" met je is, en je geen dingen laat doen die niet kunnen of waar jij nog niet toe aan bent!
Succes en nog veel plezier met de paardjes!
IDD
Erg stoere foto's heb je! Ziet er geweldig leuk uit, en wat betreft wel of niet cap dragen: zelf weten
Maar aan de manier te zien waarop dat jij met je paard omgaat weet jij echt wel waar je mee bezig bent volgens mij...
Ga zo door, echt super !
).
Héérlijk, ik wordt er helemaal blij van, die onwijze big smile van jou, hoe je met de paardjes omgaat, en hoe erg die paarden naar jou (en emma) toetrekken is gewoon super!
).
!
! Die paarden zijn goed getraint zeg! Knap dat je dat allemaal kan. Denk niet dat ik het zou kunnen. Ik kom niet verder dan wat rijden zonder zadel, maar dat doe ik niet te vaak vanwege de belabberde drukverdeling.
.