Hee As t blijft een lekker beessie hoor, t zal een lange weg zijn maar het zal je zeker lukken, daar ben ik van overtuigd
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Juppy schreef:Nou Nou Nou...wat een commentaar krijgt je instructriese zeg Astrid, de beste stuurlui staan weer eens aan wal, commentaar geven daar zijn jullie goed in, maar zeg nou zelf.... Vertel eens wat kunnen jullie zien van een foto....kom eens in het echt kijken, rijden en trek kan nog eens je conclusie.
Hee As t blijft een lekker beessie hoor, t zal een lange weg zijn maar het zal je zeker lukken, daar ben ik van overtuigd
Juppy schreef:Nou Nou Nou...wat een commentaar krijgt je instructriese zeg Astrid, de beste stuurlui staan weer eens aan wal, commentaar geven daar zijn jullie goed in, maar zeg nou zelf.... Vertel eens wat kunnen jullie zien van een foto....kom eens in het echt kijken, rijden en trek kan nog eens je conclusie.
astridastrid schreef:Kijk, dan had het zo moeten zijn! Heb je ook een leuk paard?
thissi schreef:Jeetje, wat een mooi paard
ditatje schreef:van een foto kan je moeilijk commentaar geven vindt ik. . . en als je in de profielen gaat kijken bij de mensen vraag ik me soms ook af waar die in gods naam mee bezig zijn. als je van een foto uit gaat ....
ditatje schreef:van een foto kan je moeilijk commentaar geven vindt ik. . . en als je in de profielen gaat kijken bij de mensen vraag ik me soms ook af waar die in gods naam mee bezig zijn. als je van een foto uit gaat ....
Angelkisssss schreef:Hey Astrid,
Ik vind je paardje echt heel erg leuk om te zien hoor!!! Maar dat had ik donderdag al gezegd![]()
Als je een keertje in de buurt komt starten (ook al duurt dat nog wel ff) ga ik je aanmoedigen hoor!!! We zijn natuurlijk niet alleen maar Appie-fan![]()
Ennuh ik ga vragen of ik eens op Marius kan rijden hoor, ga ik eens ff uittesten of de knopjes er nog op zitten.....ben wel benieuwd hoor ik op zo'n pukkie (voor mijn gevoel dan, hahaha)....het is in ieder geval heel wat anders dan donderdag op WB van Helga dat is zo'n reus![]()
Groetjes Marije