Nieuwe aanwinst: ULRIEKE (Olivi*Clavecimbel)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Juppy

Re: Nieuwe aanwinst: ULRIEKE (Olivi*Clavecimbel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 17:29

Nou Nou Nou...wat een commentaar krijgt je instructriese zeg Astrid Knipoog , de beste stuurlui staan weer eens aan wal, commentaar geven daar zijn jullie goed in, maar zeg nou zelf.... Vertel eens wat kunnen jullie zien van een foto....kom eens in het echt kijken, rijden en trek kan nog eens je conclusie.

Hee As t blijft een lekker beessie hoor, t zal een lange weg zijn maar het zal je zeker lukken, daar ben ik van overtuigd

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 18:02

Prachtig paard Lovers Ook lekker aan het lopen trouwens... ben er helemaal verliefd op Knipoog
Ik schaar me bij de menigte Clown met het zeggen dat ik de handen erg streng vind inwerken... Maar ik weet ook persoonlijk niet hoe het paardje daar aanvoelde, wellicht was ze wat sterk... maar dan is zo'n strenge had vaak het minst effectief Knipoog

Zofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 18:24

Juppy schreef:
Nou Nou Nou...wat een commentaar krijgt je instructriese zeg Astrid Knipoog , de beste stuurlui staan weer eens aan wal, commentaar geven daar zijn jullie goed in, maar zeg nou zelf.... Vertel eens wat kunnen jullie zien van een foto....kom eens in het echt kijken, rijden en trek kan nog eens je conclusie.

Hee As t blijft een lekker beessie hoor, t zal een lange weg zijn maar het zal je zeker lukken, daar ben ik van overtuigd

Daarvoor is HAW bedoeld...
En als ze op een foto te streng is, ok dan is het een moment opname. Maar de instructrice is op iedere foto duidelijk te streng met iig d'r binnenhand.

ditatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:00

van een foto kan je moeilijk commentaar geven vindt ik. . . en als je in de profielen gaat kijken bij de mensen vraag ik me soms ook af waar die in gods naam mee bezig zijn. als je van een foto uit gaat ....

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:08

Juppy schreef:

Dan moeten die foto's niet geplaatst worden... Op zowat alle foto's is zij op het paard streng met haar handen, dan kun je zoiets verwachten. Je zit hier bij HAW, waar je geen foto's moet plaatsen als je neit tegen kritiek kan.

x_Katja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 20:09

astridastrid schreef:
Kijk, dan had het zo moeten zijn! Heb je ook een leuk paard?

Ja blijkbaar Knipoog Ik heb een superbeessie gevonden! (staat in m'n profiel Knipoog)

D_GJes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 20:33

thissi schreef:
Jeetje, wat een mooi paard Bloos!

Idd(A)

Jiviejik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 10:55

Zoals ik in een PM ook had gezegt..
Gefeliciteerd met Ulrieke.. Ze ziet er goed uit! Veel succes nog en we horen van je!

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 13:36

Geweldig leuk paardje Astrid, ben ontzettend benieuwd hoe jullie samen gaan groeien.
Ik heb met deze instructrice een andere ervaring, ze reed zo op mijn Amon weg, bitloos en op westernzadel, na drie rondjes wist ik niet wat ik zag, dat mijn paard zo prachtig kon lopen, het leek wel dansen. Dus rijden kan ze zeker wel, dat het op deze foto's vrij streng oogt, dat zal zeker een reden hebben, want ken haar als vrij zacht in de handen en prima rijdend op zit. En als iemand fel tegenstander is van in de mond zitten dan ben ik het wel Clown Laat dan echt niet iemand zomaar op mijn paard. Want ookal rij ik bitloos, dan nog kan je teveel druk op het hoofd hebben.
Laatst bijgewerkt door Amon_ op 15-11-07 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 13:37

Leuk diertje!

Vind wel dat jouw instructrice erg veel tegenwerkt met de hand.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-07 08:36

Wederom bedankt voor de leuke reacties!

Hier een foto met mij erop, dit was nog op Veldstar, de eerste keer dat ik erop zat:
Afbeelding

Oh, ik ben helemaal verliefd Lovers . We groeien echt naar elkaar toe. Hopelijk snel betere foto´s van mij! Even een fotograaf zoeken!

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 11:39

Ze is echt leuk, ik vind het echt een meisjespaard.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 11:45

Wat een leuke!
Heel veel plezier!

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 11:58

Hee.. wat heb je een super leuk paard, ziet er netjes uit erg leuk!!

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 13:31

Wauwiie Pling Kwijl echt een super mooi paard Lachen veel suc6 alvast samen Lachen

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 13:36

Ik vind haar een zeer strenge binnenhand hebben en ze werkt heel scherp in zeg maar vooral op de voltes in galop. sorry ik vind het er niet mooi uitzien hoor.
verder heb je een superleuk paardje echt een heerlijk beest

vonnie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 00:08

Hoi Astrid, wat een leuk paard. Ik vind haar heel mooi, die aftekeningen zijn echt heel gaaf!

Helaas ben ik het wel eens met de opmerkingen over je instructrice maar daar zal ik verder niet over oordelen.
Aangezien ik haar en het paard niet ken en het foto's zijn.

Ik hoop dat je snel lekker zelf op haar gaat rijden en veel plezier met haar hebt.
Ook kom ik haar zeker snel in het echt een keer bewonderen!
Hoe groot en hoe oud is ze, misschien heb ik er overheen gelezen hoor....

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 00:53

Leuk paard! Ben het met de vorige reactie's eens over je instructrice. Ben benieuwd naar foto's waar je er zelf op zit.

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 02:38

ditatje schreef:
van een foto kan je moeilijk commentaar geven vindt ik. . . en als je in de profielen gaat kijken bij de mensen vraag ik me soms ook af waar die in gods naam mee bezig zijn. als je van een foto uit gaat ....

Je spreekt jezelf een beetje tegen. Eerst kun je geen commentaar geven aan de hand van een foto, daarna zie jij foto's in profielen van mensen waarvan je je dan afvraagt waar ze mee bezig zijn. Beetje tegenstrijdig. Er zullen genoeg bokkers zijn die er een puinhoop van maken, maar dat betekent toch niet dat deze foto's niet óók onaangenaam kunnen ogen?

Ik ga met de rest mee: waanzinnig leuk en mooi paard maar ik vind het er echt niet ontspannen uitzien. Bovendien heeft je instructrice gewoon op een groot aantal foto's haar handen op een plek waar ze simpelweg niet horen te zijn als je op een paard zit. Ik zeg niet dat ik het beter kan, maar ik weet wel hoe je naar een foto moet kijken.

Ik ben ook benieuwd naar wat meer foto's van jou en je paard. Leuk ook om te lezen dat je zo blij met haar bent! Veel succes en geluk nog met haar!!

Zofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 12:35

ditatje schreef:

En jouw profiel is daar ook een mooi voorbeeld van.... 'kur op muziek in het spaans'

@ts: Ik ben benieuwd naar nog meer foto's van jouwzelf op je paardje, het is echt een leuk dier!

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 12:35

He een bekende!
Ik ken deze nog van Veldstar;)

Mooi dat je er zo blij mee bent, jullie zijn een leuke combi!
Succes ermee!

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:41

Hey Astrid,

Ik vind je paardje echt heel erg leuk om te zien hoor!!! Maar dat had ik donderdag al gezegd Knipoog
Als je een keertje in de buurt komt starten (ook al duurt dat nog wel ff) ga ik je aanmoedigen hoor!!! We zijn natuurlijk niet alleen maar Appie-fan Haha!
Ennuh ik ga vragen of ik eens op Marius kan rijden hoor, ga ik eens ff uittesten of de knopjes er nog op zitten.....ben wel benieuwd hoor ik op zo'n pukkie (voor mijn gevoel dan, hahaha)....het is in ieder geval heel wat anders dan donderdag op WB van Helga dat is zo'n reus Tong uitsteken

Groetjes Marije

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:46

DIE IS GAAAAAF!!

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:54

Mooi paard hoor!!
Geniet er van en heel veel plezier ermee!

En ik denk dat de mensen niet zoveel commentaar moet geven ,het gaat tenslotte om je paard en niet om je instructrice.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 10:03

Angelkisssss schreef:
Hey Astrid,

Ik vind je paardje echt heel erg leuk om te zien hoor!!! Maar dat had ik donderdag al gezegd Knipoog
Als je een keertje in de buurt komt starten (ook al duurt dat nog wel ff) ga ik je aanmoedigen hoor!!! We zijn natuurlijk niet alleen maar Appie-fan Haha!
Ennuh ik ga vragen of ik eens op Marius kan rijden hoor, ga ik eens ff uittesten of de knopjes er nog op zitten.....ben wel benieuwd hoor ik op zo'n pukkie (voor mijn gevoel dan, hahaha)....het is in ieder geval heel wat anders dan donderdag op WB van Helga dat is zo'n reus Tong uitsteken

Groetjes Marije

Hoi Marije!

Ik vond het echt superleuk donderdag! En GAAF als je Mari een keer kiest, ik ben erg benieuwd. Ik vond hem nooit zo klein, maar donderdag dacht ik echt: "zo, wat een uk!". Zeker na het zien van Windbreker!

Ik hoop dat ik snel kom starten! En Ap blijft natuurlijk de topper - door Ap heb ik deze beslissing genomen!

Groetjes, Astrid