ditatje schreef:van een foto kan je moeilijk commentaar geven vindt ik. . . en als je in de profielen gaat kijken bij de mensen vraag ik me soms ook af waar die in gods naam mee bezig zijn. als je van een foto uit gaat ....
Je spreekt jezelf een beetje tegen. Eerst kun je geen commentaar geven aan de hand van een foto, daarna zie jij foto's in profielen van mensen waarvan je je dan afvraagt waar ze mee bezig zijn. Beetje tegenstrijdig. Er zullen genoeg bokkers zijn die er een puinhoop van maken, maar dat betekent toch niet dat deze foto's niet óók onaangenaam kunnen ogen?
Ik ga met de rest mee: waanzinnig leuk en mooi paard maar ik vind het er echt niet ontspannen uitzien. Bovendien heeft je instructrice gewoon op een groot aantal foto's haar handen op een plek waar ze simpelweg niet horen te zijn als je op een paard zit. Ik zeg niet dat ik het beter kan, maar ik weet wel hoe je naar een foto moet kijken.
Ik ben ook benieuwd naar wat meer foto's van jou en je paard. Leuk ook om te lezen dat je zo blij met haar bent! Veel succes en geluk nog met haar!!