Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MissJ schreef:Ik mis wielsporen
..
wat ziet Fonz er goed uit zeg! Ik was altijd al fan, maar nog even en ik kan achteraan sluiten als Fonzi-groupie! 
Bedankt voor alle complimenten, tof!! Sjoert schreef:Ja maar de volgende keer gaan we toch de hei op? Is het dan wel verstandig dat ik er op ga?

KarinvdM schreef:Enneh, ben ik nu de enige die Sjoert te peerd heeft gekregen?

Hanmar schreef:Ik las ergens dat 'ie hengst is? Afstamming?
Dunckylover schreef:wat voor ras is het ?
Lindy1982 schreef:wat voor een ras is het?? ik las dat hij nog hengst was.. gebruik je hem ook als dekhengst.. hij zou super bij mijn merrie passen

Anoukie schreef:Ik wou dat Fonz een meisje was, dan wilde ik een kindje van hem.
Anyhoe, over 2,3 jaar is Hans toch wel aan een veulen toe?
thinka schreef:Waar heb je die gevonden?
Het was liefde op ’t eerste gezicht toen ik hem zag staan, het bestaat. En hij vond ’t allemaal wel best zolang ik hem wat lekkers gaf 
Sall schreef:Ben je helemaal niet meer aan het starten?
LinZZZZ schreef:jHoe oud issie?
Sharon1991 schreef:als die bejaard is en je verkoopt hem dan wil ik hem![]()

love_liberty schreef:wat voor nivo rij je?
Idra schreef:Vraagje: durft hij ook weleens plakkerig te worden aan je been? Zomaar een vraagje uit interesse, dat is namelijk de reden dat ik zonder spoor rijd, en omdat het nogal eens een typische hengsteneigenschap schijnt te zijn, dacht ik dat dat misschien ook jouw reden was
Yokie schreef:KarinvdM schreef:Enneh, ben ik nu de enige die Sjoert te peerd heeft gekregen?
Yep. Winston wint het blijkbaar toch nog wat betreft betrouwbaarheid

Is de eerste Figaro waar ik echt voor val. Meid vraag je sportpredikaat aan bij het NRPS. Ik heb zelf NRPS'ers.
Yokie schreef:Anoukie schreef:Ik wou dat Fonz een meisje was, dan wilde ik een kindje van hem.
Ik vat deze maar even niet dubbelzinnig op![]()
Anyhoe, over 2,3 jaar is Hans toch wel aan een veulen toe?
![]()
.
. Of je moet zelf een kindje van Fonz willen als opvolger
?
vind het erg gaaf uit zien
Gave foto's Sjoert
olijf schreef:Bij mij durfde hij niet *schijterd*