Wat een super paard zeg!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
[/quote]
Noujaa mijn geplaatste berichtjes zijn misschien "iets" minder als die van jou
Ik vind die bandages mooi alleen had je misschien beter een rood dekje op kunnen leggen
Tumba schreef:Is dat in spanje?Ik vind die bandages mooi alleen had je misschien beter een rood dekje op kunnen leggen
of een andere kleur bandages, tenzij je die niet hebt, de kleuren matchen niet. Superlekker paard
Ja, ik heb een rode pad, maar die past niet onder dit zadel. En B) wat boeit het jou dat het 'niet matcht', het gaat om het paard en mijn rijden, niet over de bandages. Wil je de volgende keer dit soort dingen over PB doen? Want ik vind dit echt nergens op slaan

Seraphim schreef:Tumba schreef:Is dat in spanje?Ik vind die bandages mooi alleen had je misschien beter een rood dekje op kunnen leggen
of een andere kleur bandages, tenzij je die niet hebt, de kleuren matchen niet. Superlekker paard
Ja, dat is in Spanje. De rest van je reactie vind ik eerlijk gezegd een beetje vreemdJa, ik heb een rode pad, maar die past niet onder dit zadel. En B) wat boeit het jou dat het 'niet matcht', het gaat om het paard en mijn rijden, niet over de bandages. Wil je de volgende keer dit soort dingen over PB doen? Want ik vind dit echt nergens op slaan
Ik heb je paard én je bandages niet zwart gemaakt
Tumba schreef:OMG je vraagt om commentaar dus dat geef ik, of het nou om het rijden gaat of niet, als je niet tegen commentaar kunt
moet je niet op bokt zitten want je weet best dat dit dan gebeurtIk heb je paard én je bandages niet zwart gemaakt
dus ik snap je reactie niet. Ik geef je alleen maar een tip hoor...

Citaat:OMG je vraagt om commentaar dus dat geef ik, of het nou om het rijden gaat of niet, als je niet tegen commentaar kunt
moet je niet op bokt zitten want je weet best dat dit dan gebeurtIk heb je paard én je bandages niet zwart gemaakt
dus ik snap je reactie niet. Ik geef je alleen maar een tip hoor...
. 

poekel schreef:wat een stoere ponny!!

Ik ben aan het werk met alle tips die hier gegeven zijn, en ik merk nu al dat er wat vooruitgang in zit
!!!!
!