Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

missanous schreef:Anne_0 schreef:Vraag me echt af wat TS zelf denkt als ze deze foto's bekijkt, ik wordt er in ieder geval bijna misselijk van. Die achterwaarts foto en de middendraf springen er echt uit. Ik vind het echt te makkelijk om te zeggen datje instructrice zegt dat je zo je handen moet houden etc. Je kan toch ook zelf denken? En je ziet deze foto's toch ook? Het zou voor mij iig stof tot nadenken zijn. En ja dat je in die paar wedstrijden 9 wp hebt behaald, zal best, er is een groot verschil tussen een 'plaatje' rijden, en correct rijden.........
misselijk vind ik overdreven
als ik naar de foto's kijk dan zie ik idd dat bepaalde dingen niet goed gaan en dan met name achterwaarts en de middendraf
ik schaam me in ieder geval niet om ook de slechte foto's hier neer te zetten zoals vele andere wel doen
enne als je mijn topics volgt dan weet je ook dat mijn winstpunten terecht behaald zijn
want dan rijden we wel netjes en normaal met de training ook alleen gister was een mindere dag
alsof jij wel alles zo goed kan
zou zeggen: kom eens een keer langs en doe het eens voor
), ik probeer alleen aan te geven dat je meer waarde moet hechten aan correct paardrijden i.p.v. wat op je foto's te zien is, het beeld wat de foto's geven heeft namelijk TOTAAL niks met paardrijden te maken (in mijn ogen dan). En je kan me veel wijsmaken, maar niet dat je normaal keurig netjes rijdt en hetgeen wat op de foto's te zien een alleen te wijten is aan een 'mindere' dag, maak dat maar een ander wijs. Je zet niet opeens van de een op de andere dag je handen achter je bovenbenen, of trekt je paard opeens achterwaarts met je handen tegen je buik.... Martine_m schreef:Op foto 3 en 5 lijken je beugels trouwens ongelijk...Misschien lijkt dat alleen maar hoor..
missanous schreef:__KELLY schreef:zo mijn mond viel hier van open en kreeg ehm ook niet meer dicht van schrik
die handen !!! , sorry maar dit is echt oneerlijk voor je paardje , ik zou je echt schuldig voelen
weet je hoe sterk jij je kan maken als je je handen achter je benen heb ? dan trek je hem gewoon omlaag. en achterwaarts zet je dr ook veel te veel druk op , ik vind dit gewoon echt ernstig sorry .
ik zou echt goed op je handen letten want dit kan gewoon niet ...
ik hoop dat dat zo een beetje duidelijk is overgekomen voor je ?
vind het er voorderest ook heel leuk uitzien maar gewoon echt zonde van je handen
ik heb les van een zzlicht amazone en als zij zegt dat ik mn handen zo moet doen tja dan doe ik dat
het probleem is dat ik ze dan wel moet ontspannen (wat ik tijdens de lessen dus wel doe) en tja ik ben eerlijk dat deed ik hier op de foto's niet
het liefst neem ik elke dag les ipv 1 keer in de week maar daar heb ik het geld niet voor
ben allang blij dat ik een paard kan betalen en dat ik 1 keer in de week les kan betalen
maar we zijn er in ieder geval wel mee bezig hoor met die handen alleen niet alles kan in 1 keer goed gaan![]()
Aimee schreef:Martine_m schreef:Op foto 3 en 5 lijken je beugels trouwens ongelijk...Misschien lijkt dat alleen maar hoor..
Who the hell cares???!
Ja sorry hoor.... maar op details gaan zeven heeft echt geen nut bij deze combi.
Als de grove fouten er eerst maar uit gehaald worden. Dan kan daarna eens gekeken worden naar dit soort dingen.
missanous schreef:

sandr0 schreef:Aimee schreef:
Who the hell cares???!
Ja sorry hoor.... maar op details gaan zeven heeft echt geen nut bij deze combi.
Als de grove fouten er eerst maar uit gehaald worden. Dan kan daarna eens gekeken worden naar dit soort dingen.
Gelijke beugels is juist een kleine moeite. Als door scheve beugels de ruiter scheef gaat zitten kun je ook nooit juiste zit hulp en gewichts hulp geven. Dus kleine moeite om met gelijke beugels te rijden. En t is tenslotte gewoon maar een tip
Martine_m schreef:Klopt.. beetje domme reactie van Aimee... maar goed... daarnaast bemoei ik me verder niet met jullie discussie ik ken de ts en weet ook hoe ze rijd!

Aimee schreef:Pardon?
Je ziet toch zelf ook wel dat die scheve beugels nou niet het eerste zijn wat ze moet veranderen.
Als ze rechter zou gaan zitten door de beugels recht te maken, zou mooi zijn, maar is absoluut geen eerste vereiste. Niet bij deze combi in ieder geval.

CindyUniek schreef:ik vind het storender dat ze het eigenlijk niet zo erg vind wat er op de foto's te zien is.....
De amazone heeft haar handen wat te ver richting buik, maar ik krijg geen gevoel van spanning als ik die foto's zo zie.