Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Melody21 schreef:
. Ik wou je bericht nog íets bevestigen !
als je maar lol met je knol hebt !
Jorine_ilysm schreef:Dat weten we , maar het is níet alleen de ll van
de pony.
De pony ziet er ook niet echt ontspannen uit![]()
maar ook dat kunnen moment opname's zijn ..
Melody21 schreef:Dit is toch on-topic?
Jorine_ilysm schreef:@ Esssss : Ik was het juist met je eens! Dat wat ik zei in mijn quote, was bedoeld voor haar. Ik wou je bericht nog íets bevestigen !
Want idd , hetr amakt niet uit of je nou B L M Z of GP rijdals je maar lol met je knol hebt !
Dat is zo, maar als je knol ook nog maar lol hebt, en niet alleen jij, en op die foto's te zien.. * Kijkt snel nog een keertje *panache schreef:
? bizzybijtje schreef:Melody21 schreef:Dit is toch on-topic?
Foto's van Power and Paint niet
Essssss schreef:Jorine_ilysm schreef:@ Esssss : Ik was het juist met je eens! Dat wat ik zei in mijn quote, was bedoeld voor haar. Ik wou je bericht nog íets bevestigen !
Want idd , hetr amakt niet uit of je nou B L M Z of GP rijdals je maar lol met je knol hebt !
Haha oke!Dat is zo, maar als je knol ook nog maar lol hebt, en niet alleen jij, en op die foto's te zien.. * Kijkt snel nog een keertje *
Maarja, misschien wel momentopnamens, wacht met smart op andere foto's!
inderdaad. Lol met je knol is áltijd het belanrgijkste , hoe hoog je ook rijd
Citaat:Nou ik vind het bijna spannend worden, " rijd ze M1 of niet" een soort Cliffhanger.

panache schreef:Citaat:Nou ik vind het bijna spannend worden, " rijd ze M1 of niet" een soort Cliffhanger.
vraag haar combinatienummer via pb ofzo?
als ze daarin meegaat om zichzelf te bewijzen heb jij evengoed je bewijs
Het was een beetje sarcastisch bedoeld. Ik hoef geen bewijs. Als TS ons commentaar aanneemt en kijkt of ze er iets mee kan vind ik het prima.
Ze kan zelf maar kijken of ze er iets mee doet , en anders dan zullen we niet veel meer van haar horen .
Essssss schreef:Lol met je knol ja, en dat geld hetzelfde voor je knol. Ook de knol wilt lol, en dat heeft ie niet door aan de teugels te hangen. Maargoed, dan komen we weer terug bij de momentopnamens, en de ik-wil-een-betere-foto-van-je-zien-om-je-te-beoordelen. Ik hoop dat je van onze commentaar wat oppakt. Het zal je vast wel verder helpen, en we willen je niet afkraken, maar helpen.