Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
van overgangen rijden worden ze ook lekker soepel! ( natuurlijk met veel voltes en zo he! dus niet alleen maar over de hoefslag rijden in de bak, maar dat zou niemand doen denk ik!
) 
Ga met je pony lekker veel overgangen rijden en rijd met name dan naar die ontspannen toe
Veel figuren enz.
Als dat wat beter gaat weer foto's plaatsen
je trekt dr helemaal in dr mond, zie je zelf dan niet dat dat bit er half uit hangt?

) nu wel wat veel wordt, aan zoveel dingen kan ze nooit in 1 keer gaan werken.. ik vind trouwens dat je alle kritieken goed op neemt meid! en ik vind het een leuke pony waar je op rijd, en ik ben benieuwd naar de foto's over een maandje, succes! gewoon lekker rijden en niet te veel in 1 keer willen, de pony gaat vanzelf een keer nageven als jij haar straks lekker vanuit het achterbeen hebt lopen.. 
Riannneh schreef:Ik denk dat alle informatie (tips zoals ze genoemd worden) nu wel wat veel wordt, aan zoveel dingen kan ze nooit in 1 keer gaan werken.. ik vind trouwens dat je alle kritieken goed op neemt meid! en ik vind het een leuke pony waar je op rijd, en ik ben benieuwd naar de foto's over een maandje, succes! gewoon lekker rijden en niet te veel in 1 keer willen, de pony gaat vanzelf een keer nageven als jij haar straks lekker vanuit het achterbeen hebt lopen..
_joellover_ schreef:En einde paard...Alle tips dat jullie nu geven heb ik allemaal al een keer gehoord
en over het zadel het ligt goed op haar rug en ik heb geen geld einde discussie :p
)
) Jaimyliefje schreef:als je het al een keer hebt gehoord, waarom doe je er dan niets mee?
en een zadel is een van de meest belangrijke dingen.
edit* idd caira!