Zo zielig dit... @Storm76: bedankt voor de tip, vond het al zo raar. Het LIJKT idd of de stang erg wordt aangetrokken, maar bij "geen verbinding" hangt ie hetzelfde :S Gelukkig dat je daar met trensje geen last van hebt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zo zielig dit...
denice schreef:ik heb in je profiel gekeken en daar ziet het er erg goed uit!
ik zou ook op trens blijven rijden en wens je veel succes in het Z.
weet jij trouwens alle oefeningen en hoe ze te ontwikkelen, dat je al klaar bent voor het Z en het alleen doet? knap hoor.

Viootjuh schreef:Hey,
Mooi paard heb je joh en hij loop ook lekker ontspannen. Ik heb even in je profiel gekeken maarre petje af! Als ik dan soms foto's hier op bokt zie van beginners die in die mond zitten te rukken en plukken vreselijk! Dan zie ik veel liever dit. En trouwens volgens mij is het de bedoeling dat je je paard tijdens de training voor een groot deel van de tijd iets langer en lager moet rijden dan dat je op wedstrijden doet, helpt mee aan de losheid en ontspanning van het paard! Groetjes

verder wel super

dat kan je verder helpen, om de puntjes op de i zetten, het kan er alleen maar beter van worden
magic_lover schreef:gewoon lekker les nemendat kan je verder helpen, om de puntjes op de i zetten, het kan er alleen maar beter van worden

. Leuke foto's! Als ik Z zou rijden zou ik denk ik ook wel een keer S&T uit geprobeerd hebben. Heel knap dat je zonder les Z heb gehaald! Goed dat je als je Z gestart bent toch les gaat nemen, maar echt heel knap van je! cle0o_o0 schreef:magic_lover schreef:gewoon lekker les nemendat kan je verder helpen, om de puntjes op de i zetten, het kan er alleen maar beter van worden
Dat is niet waar!
greece schreef:rindin schreef:Erika, wat kinderachtig. Hoe weet jij nou hoe ik wedstrijden rij? Ik rij altijd winstpunten (in de laatste 3 klasses 2x niet, maar beide keren wel een 2e prijs) Dus ik weet niet waar jij je mee bemoeit, maar dan moet je de volgende keer bij ons op stal maar ff in mijn gezicht komen zeggen wat je ervan denkt! Dit is wel zo laag bij de grond!
Iedereen kan dat op startlijsen zien...........
Maar ik heb je vaak genoeg op concours zien rijden, en bij de uitslagen zien staan.
Maar goed als jij tevreden bent zo, zou ik zeggen vooral door gaan.
Iedereen kan zien dat je paard zijn bekken niet gebruikt.
Zonder bekken gebruik kan een paard niet verzamelen.
Of vraag het gewoon eens aan iemand met ervaring, kan je veel van leren...